Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
Haha, oh wat een heerlijk antwoord. Zal tegen de gedragstherapeuten doorgeven dat ze meer links moeten aanpraten bij de gestoorden.
 

Max

Administrator
Forumleiding
4 x ? 37.000 gaat mij dit jaar niet lukken. Moet toch wat anders gaan doen vrees ik om het in 2021 wel te halen.
 

gevegt

Well-known member
De gay pride bestaat niet meer. Het heet nu 'Pride'.
Dat lijkt me een mooie vooruitgang van de blgtbhieane mensen.
 

De Wolf

Well-known member
Die gifstoffen hebben we de afgelopen maanden / jaren wel binnengekregen dus een eitje extra kan geen kwaad.
 

Batigoal

Well-known member
Ruim duizend mensen die naar de rechter stappen omdat ze een hoogslaper van Leen Bakker niet krijgen voor 24 euro na een fout van die zaak. En dan via de rechter die bedden opeisen. :eek:mg:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ruim duizend mensen die naar de rechter stappen omdat ze een hoogslaper van Leen Bakker niet krijgen voor 24 euro na een fout van die zaak. En dan via de rechter die bedden opeisen. :eek:mg:

Sommige hadden een veelvoud aan bedden besteld. Lijkt mij dat de rechter in dit geval gaat oordelen dat het de gemiddelde ge?nformeerde consument duidelijk moest zijn dat deze prijs niet kon kloppen. In dat geval krijgt Leen Bakker gelijk. Ik hoop wel dat Leen Bakker niet op een of andere manier gaat schikken, maar dat dat treurige volk ook nog advocaatkosten gaat maken. Al zal het wel no cure no pay zijn.
 

Batigoal

Well-known member
Sommige hadden een veelvoud aan bedden besteld. Lijkt mij dat de rechter in dit geval gaat oordelen dat het de gemiddelde ge?nformeerde consument duidelijk moest zijn dat deze prijs niet kon kloppen. In dat geval krijgt Leen Bakker gelijk. Ik hoop wel dat Leen Bakker niet op een of andere manier gaat schikken, maar dat dat treurige volk ook nog advocaatkosten gaat maken. Al zal het wel no cure no pay zijn.

Zoals verwacht allemaal boze huismoeders op Twitter die kwaad zijn dat ze het geld van hun Marktplaats-verkoop moesten terugstorten. Alles voor een paar extra centen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zoals verwacht allemaal boze huismoeders op Twitter die kwaad zijn dat ze het geld van hun Marktplaats-verkoop moesten terugstorten. Alles voor een paar extra centen.

Heerlijk hoe die treurige mensen worden afgemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan