Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Die CAO moet worden afgesloten door andere ambtenaren dus ik ga er vanuit dat het wel een jaar of 5 gaat duren.
 

SanMark.

Well-known member
Die CAO moet worden afgesloten door andere ambtenaren dus ik ga er vanuit dat het wel een jaar of 5 gaat duren.

Ach dat boeit toch niet. Gewoon wat steekpenningen aannemen je laten betrappen en zorgen dat je tot je 65ste thuis kan gaan zitten met behoud van je salaris.
 

leo1949

Well-known member
Inderdaad einde van de 80 jarige oorlog met de vrede van Munster en daarmee de erkenning van de republiek der 7 Verenigde Nederlanden.
Deze dag kun je vergelijken met de Independence Day in de VS.
 

Shayman

New member
Dat was op 17 juli 1918
Tussen haakjes de Communistische partij Nederland (CPN) is niet ingelijfd door de SP maar door Groenlinks
1. 1917 - Troonsafstand van Nicolaas II van Rusland
2. Excuses, ik had mijn post inmiddels aangepast maar ik had natuurlijk ook Mao?st moeten zeggen.
 

Maasveld

Well-known member
Inderdaad einde van de 80 jarige oorlog met de vrede van Munster en daarmee de erkenning van de republiek der 7 Verenigde Nederlanden.
Deze dag kun je vergelijken met de Independence Day in de VS.
De verjaardag van de koning is natuurlijk stukken belangrijker.
 

De Wolf

Well-known member
Inderdaad einde van de 80 jarige oorlog met de vrede van Munster en daarmee de erkenning van de republiek der 7 Verenigde Nederlanden.
Deze dag kun je vergelijken met de Independence Day in de VS.

Dan is 15 maart een betere datum. Maar we hebben al 5 mei de dag dat we vieren dat we bevrijd zijn van de Duitsers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan