Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetbal-Coach

Administrator
Het is nu natuurlijk erg actueel de laatste tijd. Het is niet echt een verhaal naar meer informatief.

Heb hem trouwens op mn telefoon als ebook voor de ge?nteresserde.
 

Maasveld

Well-known member
Er zijn dus echt serieus mensen die Lau G. verdedigen omdat je "van andermans spullen af moet blijven."
 

erka

Well-known member
Even met de duffe kop naar Maxima kijken. Altijd goed.

Die oudste van de kids is trouwens net zo'n chagrijn als pa. Die middenste is leuker.
 

Batigoal

Well-known member
Even met de duffe kop naar Maxima kijken. Altijd goed.

Die oudste van de kids is trouwens net zo'n chagrijn als pa. Die middenste is leuker.

Die oudste en jongste hebben de bolle Hollandse kop van hun vader, die middelste is typisch een Argentijnse. Grappig om te zien.
 

inhethoekje

Active member
Koningsdag is weer 100 jaar terug in de tijd, mijn hemel wat een stijf gedoe en dan hebben ze het over Koningsdag nieuwe stijl, of zoals jongeren zeggen, 2.0.
 

inhethoekje

Active member
Die oudste en jongste hebben de bolle Hollandse kop van hun vader, die middelste is typisch een Argentijnse. Grappig om te zien.

Die middelste is niet goed, die liep steeds met haar gezicht te trekken, die heeft een aandoening of ze is een zenuwpees 1e klas aan het worden..
 

Batigoal

Well-known member
Waar ik jeuk van krijg ik is dat ze jonger publiek willen trekken en dus tegenwoordig standaard overal een rapper en een dj neerzetten. Heeft verder niets met het programma te maken, maar 'dan zullen jongeren het vast ook wel leuk vinden'.
 

inhethoekje

Active member
Waar ik jeuk van krijg ik is dat ze jonger publiek willen trekken en dus tegenwoordig standaard overal een rapper en een dj neerzetten. Heeft verder niets met het programma te maken, maar 'dan zullen jongeren het vast ook wel leuk vinden'.

Ik zag een vrouw met hoofddoek iets maken en Willem er even bij stilstaan, dus de multiculti kaart was ook getrokken.
 

Keyser S?ze

New member
Ik word 's morgens altijd erg vrolijk van dit soort berichten. Wat leven we toch in een heerlijk overgeorganiseerd land.

School mag telefoon niet storen



RIJSWIJK -
Middelbare scholen en mbo's worden tijdens de examenperiode gecontroleerd door het Agentschap Telecom op het gebruik van gsm-jammers, apparaten die telefoon- en dataverkeer blokkeren.

Dat kondigt de dienst dinsdag aan in de kranten van de Persgroep.

Het gebruik van de apparaten die signalen van mobiele telefoons verstoren is verboden. Bij calamiteiten voorkomen ze namelijk dat 112 gebeld kan worden. Afgelopen week hebben alle scholen een informatiefolder gekregen.

Het Agentschap raadt scholen aan om de leerlingen te verplichten smartphones en smartwatches in te leveren voor het examen. De jammers worden ingezet tegen elektronisch spieken.
 

Eresd?g?

Banned
Oh ja idd. Ik haal ze altijd door elkaar. Zelfde als met die meiden van Willem. Geen idee welke naam bij welk koppie hoort.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Amalia is de oudste. Dan heet er nog een Alexia na een oude vlam of een buitenechtelijke dochter van Bernard dacht ik. Verder weet ik het ook niet.
 

JFK

Well-known member
Koningsdag nieuwe stijl.
Zijn er nog mensen in opstand gekomen? Is er op Facebook nog een soort van pietitie gestart?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan