Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Gaat om een oost-west verbinding volgens mij waar schiphol aan verbonden wordt. Maar pin me er niet op vast.

Klopt. Via Amsterdam-West, en zou de 'oude' metrotunnel moeten kruisen bij station Weesperplein. Daar ligt al een compleet station in ruwbouw klaar onder het huidige station (is nog gebruikt als schuilkelder....).

Tevens zijn er plannen voor een metro naar Almere
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ah ik dacht dat jullie doelde op het proefballonnetje van laatst om de Noord-Zuidlijn door te trekken richting Schiphol. Zijn de door jullie genoemde plannen concreter?
 

De Groene Scout

Well-known member
Vandaag de politie-acties. Gezellig 60 km rijden op de snelweg en files veroorzaken. Trieste acties weer van de hermandad.
Nog mensen last van gehad?
 

zwammy

Well-known member
Inderdaad,

Net als die jihadist die nu kapotgeschoten is. Eerst lopen te zeiken dat ze hem niet vast kunnen houden en dan erachter komen dat ze door de bezuingingen hier geen mensen voor hebben. Mooi land.
 

Eef de Kip

Well-known member
Kom op ff he, alsof ze nog niet bij de baas geweest zijn. Die geeft niet thuis ondanks dat ze tig keer aan de onderhandelingstafel hebben gezeten. Op een gegeven moment houdt het op hoor.
 

JFK

Well-known member
De achterliggende gedachte is goed, de manier wat minder. Hiermee kweek je alles behalve goodwill en ze staan er al niet te florissant op bij het volk.

Het volk.....misschien moet het volk ook eens in de een spiegel gaan kijken.
 

Shayman

New member
Kom op ff he, alsof ze nog niet bij de baas geweest zijn. Die geeft niet thuis ondanks dat ze tig keer aan de onderhandelingstafel hebben gezeten. Op een gegeven moment houdt het op hoor.
Inderdaad helemaal gelijk hoor de heren agent. Paar jaar terug was er ontevredenheid bij het beroepsgoederenvervoer en toen waren de acties op de snelweg een stuk minder publieksvriendelijk (en hun gaf ik ook groot gelijk). Nederland heeft gelukkig niet zo'n stakingscultuur als Frankrijk maar de meeste acties die er wel zijn in Nederland kan ik goed begrijpen en waarderen.
 

Pascallovic

Well-known member
Briljant dat ze 9 tot 11 dagen hebben onderhandeld om het probleem op te lossen van vreemdelingen die zijn uitgeprocedeerd en daar toch opvang voor te bieden met bed, bad en brood. Om uiteindelijk met precies dezelfde situatie te eindigen als die we nu hebben: Opvang met bed, bad en brood gericht op terugkeer en wanneer ze dan niet willen meewerken aan de terugkeer zet je ze zoals de huidige situatie op straat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan