Pascallovic
Well-known member
Te snel te rigoureus ingevoerd. Had je van te voren kunnen verwachten en ze zijn er ook voor gewaarschuwd door de oppositie. Je kunt het de gemeenten niet kwalijk nemen.
Het lijkt mij dat al die verwarde mensen geen uitvloeisel zijn van de laatste maanden.Dat is echt zo. Gemeenten krijgen allemaal taken erbij waar ze geen verstand van hebben. Maar goed, de echte problemen dienen zich natuurlijk al maanden aan.
Ondanks dat ik denk dat, vooral de jeugdzorg al jaren een puinbak is, ben ik volledig met je eens.Nee, maar de bezuinigingen op thuiszorg, geestelijke zorg, jeugdzorg enz. laat wel wat andere beelden zien.
Gelukkig is maandag het beste kabinet na de 2e wereldoorlog naar huis.
In welk oorlogsgebied is dit?
Daar hebben ze het ook al jaren over... Denk dat de nieuwe Kuip eerder staat dan die lijn.Er liggen ook al plannen voor nog een nieuwe lijn. Volgens mij richting Schiphol.
Die Noord-Zuidlijn die gaat echt wel rijden in 2017. Ik vrees dat die eerder rijd, dan dat de eerste paal van de Nieuwe Kuip de grond in gaat.
Gaat om een oost-west verbinding volgens mij waar schiphol aan verbonden wordt. Maar pin me er niet op vast.Waarom zouden ze een metrolijn aan moeten leggen naar Schiphol als er ook een treinverbinding is?