Bij de flesjes heeft het toch een positief effect gehad?
Daar zit een dopje op en dat soort flesjes gebruik je voornamelijk onderweg.Bij de flesjes heeft het toch een positief effect gehad?
Zomaar op straat van je afgooien is uiteraard veel makkelijker.Vanaf zaterdag zit er ook statiegeld op blikjes.
Zouden we die maatregel over 5 jaar ook evalueren en eventueel weer afschaffen als het geen enkel effect heeft gehad?
dit dus, ik ben er van overtuigd dat je over een paar maanden een stuk minder blikjes zult zien liggen tussen het zwerfafval aangezien dit gewoon geld oplevert maar Joost heeft ongetwijfeld andere info.Fijn voor de daklozen die rond voetbalwedstrijden een paar honderd euro kunnen verdienen door lege blikjes en flesjes te verzamelen en in te leveren voor statiegeld.
ja en? Die werden toch ook te pas en te onpas op staat geflikkerd?Daar zit een dopje op en dat soort flesjes gebruik je voornamelijk onderweg.
dit dus, ik ben er van overtuigd dat je over een paar maanden een stuk minder blikjes zult zien liggen tussen het zwerfafval aangezien dit gewoon geld oplevert maar Joost heeft ongetwijfeld andere info.
ja en? Die werden toch ook te pas en te onpas op staat geflikkerd?
Nee bier in plastic flesjes gaat het niet worden natuurlijk maar ik zie wel ontzettend veel frisdranken in blikjes, ik denk dat daar best wel een deel in flesjes kan worden verkocht.
In blikjes zit ook heel veel plastic trouwens.Maar zijn plasticflesjes dan duurzamer?
Ze is er zelf mee in de media gekomen, wat had ze dan verwacht?Marijn de Vries: ‘Voor smerige praatjes verdien je berisping, geen publieke schandpaal’
Marijn de Vries vindt dat de maatregelen die door NOS Sport zijn getroffen naar aanleiding van het vermeende grensoverschrijdende gedrag aan haar adres niet in verhouding staan tot de ernst van de misstanden. De wieleranalist betreurt dat het zover heeft moeten komen op de sportredactie.www.ad.nl
Apart dat een journalist niet snapt hoe dit tegenwoordig gaat. Ze had kunnen weten dat dit een publieke schandpaal ging worden, dat was ook zo bij bv The Voice schandalen.