Je verlangt terug naar WO II?Soms verlang ik terug naar de tijd dat de politie dat soort lui nog mocht knuppelen.
Welja, nog meer Ajacieden bij de bij de NOS.Door Eef de Kip, Batigoal en door mij. Heb je geen vierde persoon meer nodig en word je bij studio sport niet meer doodgegooid met (persconferenties van) Arne Slot.
Wilfred G, Johan D, Rene van der G en Hans KEr zijn dus nu vier lege stoelen die weer gevuld moeten worden.
Wie heeft er hier een idee door welke witte oude mannen die weer bezet moeten worden?
Welnee. Dat wordt een vrouw, een gender neutraal persoon, een kleurling en een Oekrainse vluchteling.Er zijn dus nu vier lege stoelen die weer gevuld moeten worden.
Wie heeft er hier een idee door welke witte oude mannen die weer bezet moeten worden?
Het was inderdaad Nelissen.Journaliste Marijn de Vries had jarenlang te maken met wangedrag bij NOS Sport, omroep reageert
Journaliste en voormalig profwielrenner Marijn de Vries (44) heeft bij NOS Sport te maken gehad met grensoverschrijdend gedrag. De Vries schrijft vrijdag in haar column voor NRC dat ze zich, ook na gesprekken met de hoofdredactie, jarenlang machteloos heeft gevoeld. ‘Het heeft mijn carrière...www.ad.nl
Dat was naar alle waarschijnlijkheid Danny Nelissen. Het 'wangedrag' hier komt op mij ook niet heel schokkend over.
Ik zal maandag eens vragen aan mijn werkgever of we dit zonnetje op de versnelde wachtlijst kunnen plaatsen. Ze heeft het nodig.
Roos en Bisschop hebben zich na deze speech ook teruggetrokken als ik me niet vergis.Gelukkig bleek de aanhang enkele duizenden te bedragen. FvD zit nu massaal eigen peilingen te pushen dat ze de verkiezingen winnen. Dus dat kan voor onrust zorgen bij dit soort gekkies op het moment dat de overige peilingen toch accurater zijn. Van die enkele duizenden zal gelukkig maar een beperkt deel in staat zijn om daadwerkelijk een gebouw te willen bestormen. Maar het zijn wel enge spelletjes. Bijzonder hoe de resterende sprekers hier niet echt afstand van nemen. Verstandig van de politici die zich vooraf hebben teruggetrokken.
Alsof een naar zure zult en scheten ruikende joker een kans maakt bij Marijn.😄Mag je nog wel zeggen dat je die Marijn een keer wil bijwerken of is dat ook grensoverschrijdend?