Binnenlands nieuws

Pascallovic

Well-known member
zwammy geeft de NPO de schuld over iets wat bij de NOS speelt.
Als je die twee organisaties gelijkstelt, begrijp je dus niet helemaal hoe het bestel in elkaar zit.
Dat is inderdaad wel het grootste punt wat er hier te maken valt. Zwammy die een opmerking maakt.

zwammy

Well-known member
Ach, 1 pot nat. Zal ook meteen de bnn/vara erbij vernoemen en natuurlijk de campingomroep van Karskens

Pascallovic

Well-known member
Ik hou er niet van om bij dit soort onderwerpen onzin neer te plempen.
Men pakt eruit en reageert op wat ze het meest belangrijk vinden bij zulke onderwerpen. In jouw geval is dat dus een opmerking van zwammy en niet hetgeen heeft plaatsgevonden op de werkvloer bij Studio Sport.

gevegt

Well-known member
Men pakt eruit en reageert op wat ze het meest belangrijk vinden bij zulke onderwerpen. In jouw geval is dat dus opmerking van zwammy en niet hetgeen heeft plaatsgevonden op de werkvloer bij Studio Sport.
Natuurlijk vind ik die opmerking van zwammy en jou veel belangrijker. Dat zie je heel erg scherp.

Maasveld

Well-known member
Situatie beschrijving van Marijn de Vries zelf. Die zat bij de Tour de France in de Avondetappe als analist en ze heeft het erover dat ze een jaar later weer met dezelfde collega tegenover haar aan een tafel leuk moest zitten doen. We gaan er vanuit dat het Dionne de Graaf als presentatrice niet was. De gasten zijn elke keer anders, dus dan blijft de collega analist aan tafel over. Hetgeen in die jaren Danny Nelissen of Thijs Zonneveld was. Dan gok ik op Danny Nelissen.
Ik kan me niet voorstellen dat er wijven voor Danny Nelissen in de rij staan.

Mario

Well-known member
De werklozen en de boeren clashen in Den Haag vandaag. Die eerste groep is een beetje in de war, hebben niet door dat het zaterdag is vandaag.

Abubakari

Well-known member
Ik versta er geen reet van. Maar zo te horen komt ze uit Brabant dus zal het wel niet veel intelligents zijn.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik versta er geen reet van. Maar zo te horen komt ze uit Brabant dus zal het wel niet veel intelligents zijn.
Samenvatting: iedereen met wie zij het niet eens is heeft een opa die bij de nazi's zat. En samen proberen al die mensen om Klaus 'Hitler' Schwab te helpen het vierde rijk op te bouwen.

Bovenaan