Binnenlands nieuws

Pascallovic

Well-known member
Te oud voor hokje 2, dus ik ga voor hokje 1 met de ambitie om naar hokje 3 te kunnen verhuizen.
Ah een GroenLinks stemmer. In 4 van de 7 groepen is GroenLinks populair. Dat ze maar 9 kamerzetels hebben en dus niet bijzonder populair zijn is een onjuiste weerspiegeling van de hokjes waar wij in zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nou ja, VVD komt als enige in mijn huidige en hopelijk volgende boxje voor.
 

JMD

Well-known member

JMD

Well-known member
Ah een GroenLinks stemmer. In 4 van de 7 groepen is GroenLinks populair. Dat ze maar 9 kamerzetels hebben en dus niet bijzonder populair zijn is een onjuiste weerspiegeling van de hokjes waar wij in zitten.
Heel erg vaag. In 4 van de 7 groepen populair zijn en dan toch maar aan een kamerzetel of 10 komen...
 

De Groene Scout

Well-known member
Hier was toch al een topic over? Daar werd Sjek ook genoemd net als Kees Jansma, Humberto Tan en Mart Smeets.
Kan topic niet weer vinden.
 

Abubakari

Well-known member

Het was dus o.a. Cheque...
Dat zei ik dus gelijk al. Ik heb echt een radar voor nare bn’ers. Ali B, Mathijs van N, Cheque van G, altijd verschrikkelijk irritante nare foute clowns gevonden. Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Hier was toch al een topic over? Daar werd Sjek ook genoemd net als Kees Jansma, Humberto Tan en Mart Smeets.
Kan topic niet weer vinden.
tv topic.
 

JMD

Well-known member
Hier was toch al een topic over? Daar werd Sjek ook genoemd net als Kees Jansma, Humberto Tan en Mart Smeets.
Kan topic niet weer vinden.
MArt Smeets geloof ik echt niet... Kees Jansma is al iets van 4x getrouwd dus die kiest legaal voor steeds jongere meiden... :)
 

Pascallovic

Well-known member
Qua van Gelder niet echt verrassend, al vind ik het als dit de verhalen zijn niet zo heel schokkend. Dat verhaal met dat bad inderdaad vervelend en lastig om je daar dan een houding op te geven op het moment dat je het hoort, maar ook niet meer. In een discussie iemand ´hoer´ noemen is vooral zeer onprofessioneel, maar als het 1x heeft plaatsgevonden, is het ook weer niet iets waar je iemand die jarenlang gefunctioneerd heeft de laan voor had moeten uitsturen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het wordt me ook weer met een partij spektakel gebracht alsof er volop vrouwen werden verkracht.
Begrijp me niet verkeerd hoor, die opmerkingen vind ik ook stuitend en vooral sneu en voor de dame in kwestie ongetwijfeld heel ongemakkelijk maar de aandacht en de manier waarop het wordt gebracht vind ik echt over de top.
Probleem is ook dat je dit nieuws steeds vaker links laat liggen omdat het allemaal iets genuanceerder blijkt te liggen waardoor je het ook niet echt serieus neemt als er wel iets aan de hand is.
 
Bovenaan