Pascallovic
Well-known member
Iedereen al gekeken in welk hokje ze volgens het Sociaal en Cultureel Planbureau zitten?
Iedereen al gekeken in welk hokje ze volgens het Sociaal en Cultureel Planbureau zitten?
Ah een GroenLinks stemmer. In 4 van de 7 groepen is GroenLinks populair. Dat ze maar 9 kamerzetels hebben en dus niet bijzonder populair zijn is een onjuiste weerspiegeling van de hokjes waar wij in zitten.Te oud voor hokje 2, dus ik ga voor hokje 1 met de ambitie om naar hokje 3 te kunnen verhuizen.
Opvallend, want als je dit artikel leest staan er soms hele andere partijen bij (pv bij het precariaat)
Heel erg vaag. In 4 van de 7 groepen populair zijn en dan toch maar aan een kamerzetel of 10 komen...Ah een GroenLinks stemmer. In 4 van de 7 groepen is GroenLinks populair. Dat ze maar 9 kamerzetels hebben en dus niet bijzonder populair zijn is een onjuiste weerspiegeling van de hokjes waar wij in zitten.
Dat zei ik dus gelijk al. Ik heb echt een radar voor nare bn’ers. Ali B, Mathijs van N, Cheque van G, altijd verschrikkelijk irritante nare foute clowns gevonden. Je gaat het pas zien als je het doorhebt.Jack van Gelder meldt betrokkenheid bij twee incidenten NOS Sport
De presentator vroeg een jonge collega aan de telefoon om "bij hem in bad te komen zitten" en schold een vrouwelijke collega uit voor "hoer of andere bewoordingen".nos.nl
Het was dus o.a. Cheque...
tv topic.Hier was toch al een topic over? Daar werd Sjek ook genoemd net als Kees Jansma, Humberto Tan en Mart Smeets.
Kan topic niet weer vinden.
MArt Smeets geloof ik echt niet... Kees Jansma is al iets van 4x getrouwd dus die kiest legaal voor steeds jongere meiden...Hier was toch al een topic over? Daar werd Sjek ook genoemd net als Kees Jansma, Humberto Tan en Mart Smeets.
Kan topic niet weer vinden.
O nee, vraag Ria Visser maar.MArt Smeets geloof ik echt niet..