Schiet hem gelijk maar dood. Dat lost alle problemen op.Ook die zat natuurlijk in een psychose, kan niet missen. Anders doe je dit niet.
Dan hoop ik voor jou dat Ajax geen wedstrijd meer wint.Gewoon iedereen die iets doet wat niet mag doodschieten, moet je eens kijken hoe snel de problemen dan voorbij zijn.
Ik snap hem niet.Dan hoop ik voor jou dat Ajax geen wedstrijd meer wint.
Mijn stem heeft hij dan ook.Als erka een partij opricht die er voor is om iedereen onmiddellijk dood schiet die door rood heen rijdt, heeft hij mijn stem.
Vastbinden en druppel op het voorhoofd laten vallen. Na vier dagen sterf je van uitdroging.Direct doodschieten? Dat is veel te makkelijk, eerst pijn lijden. De Romeinen deden dat ook niet in 1x.
De behandeling die Balthasar Gerards kreeg kan een mooi begin vormen.Direct doodschieten? Dat is veel te makkelijk, eerst pijn lijden. De Romeinen deden dat ook niet in 1x.
Te snel effect. Spietsen of aan een galg hangen duurt wat langer.De behandeling die Balthasar Gerards kreeg kan een mooi begin vormen.
Erka kan je moeilijk barbaar noemen met zijn Romeinse strafmaatregelen.Stel barbaren hier
Ik dacht dat die Lucky altijd zo handig was in onderduiken. Blijkbaar niet dus, zat gewoon vrolijk in een auto rond te rijden redelijk in de buurt van het misdrijf.