Nee, meer met onnozelheid.Heeft niets met inlevingsvermogen te maken.
Zo ken ik je weer.Yep weer zo eentje die voor eigen parochie predict lijkt het. Nooit aan de slachtoffer zijde gezeten.
Mafkezen die doordraaien die krijgen een tweede kans, maar de slachtoffers en familie zijn of dood en hebben levenslang.
Lazer toch op.
Dat begrijp ik niet.Dan weet je dat het niets met gebrek aan inlevingsvermogen te maken heeft.
Het lijkt wel of je last hebt van Alexithymie, daar zouden de vrouwtjes rekening mee moeten houden die paalt.Genoegdoening voor de slachtoffers
Hij komt met een bepaalde regelmaat bij mij op visite. Ik vertrouw hem voor 100%.Als de ouders daar om gevraagd hebben dan vind ik het best. Als ze om een spuitje hadden gevraagd had ik het ook begrepen.
Ik denk niet dat je zo iemand ooit nog kan vertrouwen. Hoop niet dat het mij ooit overkomt.
Er is volgens mij niets knap aan. Omdat ik hem heel goed kende en ken, heb ik mij toen een beetje verdiept hoe het psychisch werkt bij iemand zoals hij en heb na zijn behandeling met die ouders en psycholoog gesproken.Dat vind ik knap van je. Nog knapper van die ouders. Als iemand aan mijn zoon komt dan gaat ie eraan. Kan me niet schelen wat zijn en of haar excuus is.
Huh? Paar posts hierboven claim je nog dat je aan 'de zijde van het slachtoffer' hebt gezeten. Wat is het nu?Hoop niet dat het mij ooit overkomt.
zuchtEn als ik zoiets zou doen, ookal was ik er met mijn hoofd niet bij, dan zou ik het hopelijk nemen als een man.
Hij zou het ook kunnen nemen als een vrouw. Geen idee hoe dat verschilt van een man overigens.zucht
Dan word het dus niet genomen want dan explodeert het weer vanwege misgendering...Hij zou het ook kunnen nemen als een vrouw. Geen idee hoe dat verschilt van een man overigens.