Last van je onderbuik?En weer een volkomen geschifte randdebiel: dit keer is een huisarts in Den Haag in zijn praktijk neergestoken en in levensgevaar.. Echt, voor dit soort sukkels hoeft wat mij betreft geen plek zijn op deze aarde. Weg ermee, of op zijn minst een jaartje of 30 wegstoppen.
Last van je onderbuik?
Dat kan ook.Nee, van hele zware verontwaardiging.
Dat kan ook.
Volgens mij is er nog maar heel weinig tot niets van de toedracht bekend. Vandaar mijn vraag.
Ik heb geen idee.Zeker, maar het zal vast geen volledig gezonde, nuchtere, weldenkende persoon zijn geweest, die dacht, kut ik krijg mijn receptje niet van de dokter, laat ik m eens proberen dood te steken.
Ik heb geen idee.
Dat begrijp ik.Misschien iets te bot, maar ik kan gewoon heel slecht tegen mensen die iemand anders iets aandoen, zeker niet met al dat steekgeweld tegenwoordig en al helemaal niet bij mensen die een beroep/roeping hebben om anderen juist proberen te helpen.
Wie weet had ie een psychose, kan iedereen overkomen, ook jou. En dan doe je rare dingen, ook jij.Zeker, maar het zal vast geen volledig gezonde, nuchtere, weldenkende persoon zijn geweest, die dacht, kut ik krijg mijn receptje niet van de dokter, laat ik hem of haar eens proberen dood te steken.
Ach ja, kan iedereen overkomen. Net als dat schoonmaakstel dat al tig jaar elke dag Pathe in de stad schoonmaakte en werd doodgestoken door zo'n gek. Kan iedereen overkomen, dat je even twee onschuldige mensen doodmaakt.Wie weet had ie een psychose, kan iedereen overkomen, ook jou. En dan doe je rare dingen, ook jij.
Edit: niet de mensen persoonlijk, maar hun uitspraken.
Goed voorbeeld, die "gek" was daadwerkelijk psychotisch.Ach ja, kan iedereen overkomen. Net als dat schoonmaakstel dat al tig jaar elke dag Pathe in de stad schoonmaakte en werd doodgestoken door zo'n gek. Kan iedereen overkomen, dat je even twee onschuldige mensen doodmaakt.
Ik weet het niet, jij ook niet. Eens met gevegt dat je niet te makkelijk met je oordeel klaar moet staan.Misschien was het wel gewoon helemaal geen psychose.
Of van schizofrenie, depressie, een bipolaire stoornis.Psychose komt wat vaker voor bij mensen die van het pad af raken. Kan gevolg zijn van burn out, trauma, drugsgebruik.
Onnozele mensen met het inlevingsvermogen van een koelkast heb je inderdaad ook.Het kan me niet zo veel schelen eigenlijk. Ben je gewoon rijp voor een spuitje, niets persoonlijks