Heel veel gekken doen dat, dus er zullen wel hele goede redenen voor zijn.Waarom zou je een foto van je lul doorsturen naar iemand die daar niet om gevraagd heeft? Het zijn geen tieten.
Die heeft alles al ontkent.Shrek is een commentator, maar is ook presentator geweest toch? Ik zet mijn geld op cheque.
Lijkt me sterk. Die is al 10 jaar niet meer bij de NOS in dienst als presentator.Ik blijf bij mijn eerste ingeving: Mart Smeets.
Onderzoekje uit een klein groepje van 2000 personen. Niet al te serieus nemen.
Ook nog met een scheve verhouding. Zijn maar 42 noordelingen. Omgerekend zou het dan 200 moeten zijn.Is statistisch wel representatief hoor. Sterker nog, meer dan.
Klopt. De ‘voldoende grootte’ van een steekproef wordt al vrij snel bereikt. Het gaat vaker fout met representativiteit…Aha, het is dus niet representatief qua doelgroep. Dat kan.
Ik reageerde even op het totaal van 2.000. Ik kan me nog herinneren dat het op een gegeven moment niet meer uitmaakt hoe groot je de groep ook maakt.
Nooit gehoord van biologische lijm?Want lijm en graffiti zijn heel goed voor het milieu.