Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Waarom zou je een foto van je lul doorsturen naar iemand die daar niet om gevraagd heeft? Het zijn geen tieten.

• Leuk
Waarderingen: Max

zwammy

Well-known member

Onderzoek uit 2015 en dan nu verbaast zijn dat 25% van de 'jongeren' bijna niets meer van de oorlog weet. Oh ja, en de olifant wordt vooral niet benoemd. Wat is het toch heerlijk om zo te volgen

erka

Well-known member
Aha, het is dus niet representatief qua doelgroep. Dat kan.

Ik reageerde even op het totaal van 2.000. Ik kan me nog herinneren dat het op een gegeven moment niet meer uitmaakt hoe groot je de groep ook maakt.

JMD

Well-known member
Aha, het is dus niet representatief qua doelgroep. Dat kan.

Ik reageerde even op het totaal van 2.000. Ik kan me nog herinneren dat het op een gegeven moment niet meer uitmaakt hoe groot je de groep ook maakt.
Klopt. De ‘voldoende grootte’ van een steekproef wordt al vrij snel bereikt. Het gaat vaker fout met representativiteit…

erka

Well-known member
Zo grappig. Gisteren allemaal stoere taal van het OM, gemeente Den Haag en andere partijen dat de demonstratie op de A12 niet gehonoreerd gaat worden, activisten vooraf opgepakt. En nu is het bezig en de autoriteiten doen

Niks.

JMD

Well-known member
Jep. En ondanks dat, ondanks de media-aandacht in allerlei talkshows enzovoort staan er toch maar rond de 1000 man en durven de actievoerders te zeggen dat ‘Nederland er klaar mee is’…

Bovenaan