Binnenlands nieuws

Pascallovic

Well-known member
Als de naam inderdaad opgeschreven is dezelfde nacht en in 2002 word dit bekend is er een knappe rechter die daar geen verplichte dna test inziet.

Wellicht waren de dna-technieken in die tijd nog niet dusdanig dat ze het dna-spoor al hadden om te vergelijken. Neemt niet weg dat er voldoende aanleiding was om iets meer aandacht aan deze man te schenken. Die kampoudste is immers ook als verdachte aangemerkt mede vanwege zijn pedofiele verleden.
 

JMD

Well-known member
Echt he, wat zitten er toch veel van dat soort viezerikken bij dat soort clubjes.

Dat valt denk ik procentueel gezien wel mee, maar iemand met dat soort vieze idee?n zal zich niet zo snel aanmelden om bij bejaarden koffie te zetten. Dus vandaar dat je dat soort viezeriken bij dat soort clubjes ziet.
Gelukkig moet je als vrijwilliger bij dat soort clubjes tegenwoordig een VOG-verklaring afgeven, dus kom je daar niet zo snel meer binnen als toen.
 

Ska P 187

Well-known member
Dat valt denk ik procentueel gezien wel mee, maar iemand met dat soort vieze idee?n zal zich niet zo snel aanmelden om bij bejaarden koffie te zetten. Dus vandaar dat je dat soort viezeriken bij dat soort clubjes ziet.

Dus percentueel/ relatief zitten/zaten ze wel veel bij dit soort clubjes.
 

Mario

Well-known member
Mooie beelden ... zwaar gewapende Spaanse politie met bivakmutsen :duim:

Uiteindelijk viel het dus wel mee met zijn bushcrafting, een klein tentje in een open veld in de buurt van Barcelona.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tegelijkertijd moeten we maar hopen dat ze de zaak juridisch rond kunnen maken, zodat deze engerd ook achter tralies terecht komt.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie beelden ... zwaar gewapende Spaanse politie met bivakmutsen :duim:

Uiteindelijk viel het dus wel mee met zijn bushcrafting, een klein tentje in een open veld in de buurt van Barcelona.

Hij was al 20 jaar niet gepakt. En al ruim een halfjaar in het buitenland. Ik mag zo voorstellen dat hij er niet dagelijks mee bezig was dat hij in Nederland misschien gezocht wordt.
 

Joost

Well-known member
Hij was al 20 jaar niet gepakt. En al ruim een halfjaar in het buitenland. Ik mag zo voorstellen dat hij er niet dagelijks mee bezig was dat hij in Nederland misschien gezocht wordt.

Hij zal ongetwijfeld weten dat hij een keer gezocht ging worden. Wat me dan verbaasd is dat hij niet op een of andere manier het Nederlandse nieuws in de gaten hield.
 

Janssen

Well-known member
Of misschien was hij totaal niet bezig met het feit of hij wel of niet gezocht werd?

Het kan nog steeds heel goed dat hij er helemaal niks mee te maken heeft gehad.
 

Mario

Well-known member
Of misschien was hij totaal niet bezig met het feit of hij wel of niet gezocht werd?

Het kan nog steeds heel goed dat hij er helemaal niks mee te maken heeft gehad.

In dat geval kan hij beter terug het bos in gaan, zijn gezicht en naam zullen voorlopig niet uit het collectief geheugen gewist zijn.
 
Bovenaan