Binnenlands nieuws

Abubakari

Well-known member
Ik heb het niet heel erg gevolgd cq het is 20 jaar terug, maar het lijkt mij dat vast staat dat ie door een misdrijf om het leven is gekomen, of klopt die aanname ook niet? En als het wel klopt, waarom staat dan niet vast dat ie vermoord is?
 

gevegt

Well-known member
Ik heb het niet heel erg gevolgd cq het is 20 jaar terug, maar het lijkt mij dat vast staat dat ie door een misdrijf om het leven is gekomen, of klopt die aanname ook niet? En als het wel klopt, waarom staat dan niet vast dat ie vermoord is?

Zolang je niet weet wat de doodsoorzaak is, kun je niet stellen dat hij door een misdrijf om het leven is gekomen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat dat betreft is het vanaf het begin gelijk een dramatische zaak geweest. Pas laat een zoekactie vanuit de politie op gang gekomen en te laat door een patholoog onderzocht om het tijdstip van overlijden te kunnen vaststellen.
 

Joost

Well-known member
Ik heb het niet heel erg gevolgd cq het is 20 jaar terug, maar het lijkt mij dat vast staat dat ie door een misdrijf om het leven is gekomen, of klopt die aanname ook niet? En als het wel klopt, waarom staat dan niet vast dat ie vermoord is?

Nee dat klopt niet.

Hij is teruggevonden maar omdat vanwege vakanties kon de sectie pas 3 dagen later plaatsvinden daardoor is niet aan te tonen wat het tijdstip van overlijden is. Ook is de doodsoorzaak nooit bekend geweest.

Er wordt uitgegaan van een misdrijf maar zekerheid is daarover vanuit de politie nooit gegeven.

Het kan best dat Jos B. Nicky wel ontmoet heeft maar dat hij later een natuurlijk dood gestorven is.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Maar dat van die vakanties is toch gewoon onaanvaardbaar? Mag toch aannemen tegenwoordig gewoon iemand wordt ingevlogen van een andere locatie of dat het slachtoffer wordt gebracht naar een locatie waar wel een patholoog aanwezig is.
 

zwammy

Well-known member
Benieuwd of de camera's op station Amsterdam toevallig weer net naar de verkeerde kant stonden gericht.
 

Mario

Well-known member
Wellicht iets van doen met de cartoonwedstrijd van Wilders? Liepen ze daar in Verweggistan niet te huilen de afgelopen dagen?
 

De Wolf

Well-known member
Foto van de Telegraaf. Gezien de reactie van de fotograaf lijkt het zeer waarschijnlijk een terreurdaad

43766da0-adeb-11e8-bd44-9346635b33ec.jpg
 

De Wolf

Well-known member
In Amsterdam schieten ze bij terroristen blijkbaar in hun poten.
Moeten ze even langer op hun teleurstelling wachten.
 
Bovenaan