Idioot, volgens mij hebben Jong Sparta en Jong Almere er meer recht op, want die spelen hoger dan Jong Feyenoord.Volgens Omroep Gelderland zou Jong Feyenoord benaderd zijn om Vitesse te vervangen als die geen licentie krijgen.
Idioot, volgens mij hebben Jong Sparta en Jong Almere er meer recht op, want die spelen hoger dan Jong Feyenoord.Volgens Omroep Gelderland zou Jong Feyenoord benaderd zijn om Vitesse te vervangen als die geen licentie krijgen.
Zou dan ook een protestgrond moeten zijnIdioot, volgens mij hebben Jong Sparta en Jong Almere er meer recht op, want die spelen hoger dan Jong Feyenoord.
Zodat Feyenoord bij keuze kan worden gepromoveerd, of dat ze eindelijk die 4 weer terugzetten naar waar ze thuishoren.Te Kloese (Feyenoord) gaat met de KNVB in gesprek om te kijken of de promotie/degradatieregeling van de Onder 21-competitie kan worden aangepast.
Uiteraard het eerste.Zodat Feyenoord bij keuze kan worden gepromoveerd, of dat ze eindelijk die 4 weer terugzetten naar waar ze thuishoren.
Dat was die klote van Geel, niet zijn enige fout.Feyenoord heeft tweemaal een aanbod gekregen om met het Jong team in de 1e divisie mee te doen. En tweemaal weigerden ze dat. En nu willen ze wel?