Beloftenteams in de piramide

noordooster

Well-known member
Nee, je berichten zijn verplaatst. Staat ook bij waarheen. Inclusief link.

Je off topic gezeur daarover mij heb ik inderdaad verwijderd.
Zit niemand op te wachten en daar is de pb functie voor.

Lekker makkelijk . Als het van mij komt is het off topic en wordt het verwijderd. doe dat ook ns bij anderen kerel

Abubakari

Well-known member
Lekker makkelijk . Als het van mij komt is het off topic en wordt het verwijderd. doe dat ook ns bij anderen kerel

Het is niet verwijderd maar verplaatst omdat meerdere leden zich er aan storen dat je in elk topic een zaterdag zondag discussie begint en dat wordt niet als fijn ervaren.

Verplaatst dus. Niet verwijderd. Ver-plaatst. Naar een ander topic verhuist. Niet verwijderd maar verplaatst. VERPLAATST. NIET VERWIJDERD. MAAR VERPLAATST.

Abubakari

Well-known member
On topic maar weer. Duidelijker kan ik (moderator voor vbookies en voor hand en spandiensten zoals het verplaatsen van storende off topic) het niet maken. Verplaatst, niet verwijderd, ik zeg het voor de zekerheid gewoon nog even.

JMD

Well-known member
En weer een taalfoutje, ik heb de indruk dat je nogal hoog in de emotie zit. Had ik gistermiddag ook maar toen heb ik wat anders gedaan, zou je ook eens moeten proberen.

Punt is alleen dat jij alleen gisteren hoog in de emotie zat, en dat dat normaal gesproken de komende weken niet al te vaak gaat voorkomen. NO zit continu hoog in de emotie, het is natuurlijk ook lastig als je zicht continu beperkt wordt door oogkleppen en een bord voor je kop.

Unregistere

Well-known member
Grrr, die Tim Freriks gaat per direct van FC Groningen naar FC Utrecht. Deed laatst nog mee met de beloften en scoorde nog tegen ons. Hadden ze die niet twee weken eerder kunnen verpatsen? Competitievervalsing! :p

De Groene Scout

Well-known member
Grrr, die Tim Freriks gaat per direct van FC Groningen naar FC Utrecht. Deed laatst nog mee met de beloften en scoorde nog tegen ons. Hadden ze die niet twee weken eerder kunnen verpatsen? Competitievervalsing! :p
Minimaal een boze brief richting de KNVB. Denk dat NO nog wel een voorbeeldje op de plank heeft liggen.

de waan

Well-known member

Ik heb de contactgegevens van Aart Goossensen mochten jullie advies in willen winnen. :p

SanMark.

Well-known member
Het is allemaal niet zo moeilijk.

18 teams ere divisie.

2 degraderen er rechtstreeks
1 gaat de nacompetitie in.

Eerste divisie 20 clubs

Nummers 1 en 2 promoveren rechtstreeks

Nacomp even een goed verhaal voor verzinnen.

2 rechtstreekse degradanten 1 die de nacomp ingaat.

2de divisie 18 clubs

nummers 1 en 2 naar de eerste div

nacomp tussen de nummers 3 , 4 ,5 en nummer 18 eerste div.

Beloftes uit de piramide en van boven tot onder een open EN verplichte promotie.

Wil je als topclub je spelers in de eerste divisie hebben spelen dan moet je maar een samenwerkingsverband aangaan met een eerste divisie club.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het is allemaal niet zo moeilijk.

18 teams ere divisie.

2 degraderen er rechtstreeks
1 gaat de nacompetitie in.

Eerste divisie 20 clubs

Nummers 1 en 2 promoveren rechtstreeks

Nacomp even een goed verhaal voor verzinnen.

2 rechtstreekse degradanten 1 die de nacomp ingaat.

2de divisie 18 clubs

nummers 1 en 2 naar de eerste div

nacomp tussen de nummers 3 , 4 ,5 en nummer 18 eerste div.

Beloftes uit de piramide en van boven tot onder een open EN verplichte promotie.

Wil je als topclub je spelers in de eerste divisie hebben spelen dan moet je maar een samenwerkingsverband aangaan met een eerste divisie club.

Klinkt goed, bel jij de KNVB?

Bovenaan