noordooster
Well-known member
Iedereen vind jou een lul.
Jij mag hier alles zeggen zonder dat je een stroobreed in de weg wordt gelegd, schijnheilige
Iedereen vind jou een lul.
Nee, je berichten zijn verplaatst. Staat ook bij waarheen. Inclusief link.
Je off topic gezeur daarover mij heb ik inderdaad verwijderd.
Zit niemand op te wachten en daar is de pb functie voor.
Jij mag hier alles zeggen zonder dat je een stroobreed in de weg wordt gelegd, schijnheilige
Mwah, als er 1 is op dit forum die wel eens een weekje verplichte 'rust' krijgt is het SanMark wel.
Inderdaad ze zoeken mij altijd.
Lekker makkelijk . Als het van mij komt is het off topic en wordt het verwijderd. doe dat ook ns bij anderen kerel
doe dat ook ns bij anderen kerel
En weer een taalfoutje, ik heb de indruk dat je nogal hoog in de emotie zit. Had ik gistermiddag ook maar toen heb ik wat anders gedaan, zou je ook eens moeten proberen.
Minimaal een boze brief richting de KNVB. Denk dat NO nog wel een voorbeeldje op de plank heeft liggen.Grrr, die Tim Freriks gaat per direct van FC Groningen naar FC Utrecht. Deed laatst nog mee met de beloften en scoorde nog tegen ons. Hadden ze die niet twee weken eerder kunnen verpatsen? Competitievervalsing!
Grrr, die Tim Freriks gaat per direct van FC Groningen naar FC Utrecht. Deed laatst nog mee met de beloften en scoorde nog tegen ons. Hadden ze die niet twee weken eerder kunnen verpatsen? Competitievervalsing!
Ik heb de contactgegevens van Aart Goossensen mochten jullie advies in willen winnen.
Gerbrands hekelt kijk op beloften: ‘Dat noem ik beperkt denken’
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/ned...t-kijk-op-beloften-dat-noem-ik-beperkt-denken
Het is allemaal niet zo moeilijk.
18 teams ere divisie.
2 degraderen er rechtstreeks
1 gaat de nacompetitie in.
Eerste divisie 20 clubs
Nummers 1 en 2 promoveren rechtstreeks
Nacomp even een goed verhaal voor verzinnen.
2 rechtstreekse degradanten 1 die de nacomp ingaat.
2de divisie 18 clubs
nummers 1 en 2 naar de eerste div
nacomp tussen de nummers 3 , 4 ,5 en nummer 18 eerste div.
Beloftes uit de piramide en van boven tot onder een open EN verplichte promotie.
Wil je als topclub je spelers in de eerste divisie hebben spelen dan moet je maar een samenwerkingsverband aangaan met een eerste divisie club.