Beloftenteams in de piramide

de waan

Well-known member
Een man die al een jaar of vijf alleen nog maar in het nieuws komt met homofobe en misogyne uitspraken, geen enkel contact meer heeft in de voetbalwereld en ook voortdurend laat merken dat hij elke binding kwijt is. Dat zal nogal wat gewicht in de schaal leggen inderdaad.

noordooster

Well-known member
Hey, iemand die Johan Derksen serieus neemt. Zie je niet veel.

Ik ben blij, dat het programma weer begonnen is.
Ik kijk er graag naar en ben blijkbaar niet bepaald de enige.
Met niet alle uitspraken van hem ben ik het eens, maar met een flink aantal ook wel.
Vooral ook met enkele uitspraken van hem die anderen alleen maar denken en niet durven te zeggen.
Daarbij legt zijn mening ook nogal wat gewicht in de schaal.
Het lijkt me bv ook dat het wegsturen van mensen als Danny Blind en Hans van Breukelen mede daardoor versneld is.

Laatst bewerkt:

Hankie

Well-known member
Het is natuurlijk ook gekomen omdat de tweede divisie clubs niet willen promoveren, terwijl dat juist de doelstelling is van competitief sporten.

SanMark.

Well-known member
In de eerste div heb je gewoon belofte teams nodig of een volledige open competitie met p/d tussen eerste en tweede div.

Met verplicht promoveren en soepele eisen op het gebied van contracten en zitplekken e.d.

Hankie wij zitten wel aardig op 1 lijn.

Max

Administrator
Forumleiding
Het is natuurlijk ook gekomen omdat de tweede divisie clubs niet willen promoveren, terwijl dat juist de doelstelling is van competitief sporten.

Dan is het wel hypocriet om vervolgens te klagen over de spek-en-bonen belofte teams.

Forza AZ

Well-known member
Er staat wel een fout in het artikel, want Jong Den Bosch hoeft geen kampioen te worden om te promoveren. Een 2e plaats is ook voldoende en daarop hebben ze nog een goede kans.

De Groene Scout

Well-known member
Vooraf nadenken over plannen, gevolgen, consequenties in de toekomst kan in het voortraject wel eens handig zijn.
Beloftenteams moeten uit de piramide of ze moeten slikken dat ze zich ook netjes aan alle P/D-regeltjes houden (dus ook doorstroming van piramide naar eigen competitie en andersom).
Als dit vooraf niet geregeld is / door gecommuniceerd is met alle partijen dan blijf je jaarlijks discussies houden.

Bovenaan