noordooster
Well-known member
Typische NO reactie t.a.v Sticker.
Er zijn vele bestuursleden die proberen in oplossingen te denken die verder gaan als het eigen clubbelang, Sticker is zo man en ik ken er meer.
No komt slechts tot het afschieten van alles wat maar in een andere richting gaat dan waarvoor hij opteert.
Jawel hij geeft ook wel eens een idee, maar dat is dan het liefst herstel van de 6 hoofdklassen.
En waarom niet het schotje verwijderen tussen een zaterdag en zondag selectie?
Competitie vervalsing etc. is het antwoord.
Onzin natuurlijk als je dit doet volgens de regels die nu ook al gelden tussen hogere en lagere teams.
Maar als ik de Gelderlander gelezen heb is het dus wel allemaal aardig in beweging.
Als ik de naam Sticker zie, moet ik meteen denken aan zijn mislukte pogingen om de derde divisies te mixen, gebruikmakend van de onvrede die er heerste onder de zaterdagclubs op dat niveau vanwege een op handen zijnde tsunami van beloftenteams.
Net als jouw plan om de standaardklassen in de piramide volledig te vervuilen met meer dan 100 extra reserve-beloftenteams, zie ik samen met veel anderen dat ideetje over uitwisselen spelers van 1 club tussen za1 en zo1 niet zitten vooral vanwege competitievervalsing en -vervuiling.
Als je die spelers wil laten meedoen in zo 1, stop ze dan gewoon in zo2.
Je kunt beter aansluiten bij wat jarenlang goed heeft gefunctioneerd, dan te komen met allemaal irre?le proefballonnetjes die niet werken en niemand wil.
En wat er allemaal in beweging is weet ik niet. Maar als je dat haalt uit de woorden van Sticker verbaast me dat niks.
Verder spelen er natuurlijk allemaal belangen en belangetjes, zeker nu het zondagvoetbal zo afglijdt , en worden de media volop bewerkt.