Beloftenteams in de piramide

JMD

Well-known member
stalken, zuigen, provoceren, schelden en verdraaien.
In plaats van dat je op mijn post reageert begin jij weer dit soort posts te plaatsen.
Om vervolgens over 1 week weer exact hetzelfde te plaatsen en SM en mij (en Joost) te beschuldigen van iets wat we elke keer weerleggen...
 

JMD

Well-known member
Voor de meelezers, uit ervaring :
Verwachte gang van zaken op korte termijn.
SM blijft doorgaan met zuigen en provoceren.
Op een gegeven moment komt een moderator met een waarschuwing aan mijn adres dat het allemaal mijn schuld is.
Vervolgens worden reacties van mij weggehaald.
En krijg ik om een of andere onbegrijpelijke reden een ban.
Piep piep....
 

JMD

Well-known member
Als onderwijsman zou jij toch moeten weten dat niet elke verandering een verbetering is.
Dat gold ook bij invoering van de piramide.

Niet elke verandering is idd een verbetering, maar de nadenkende supporter (zeg maar degenen die niet vastgeroest zitten) is toch er heilig van overtuigd dat de zaterdag/zondagscheiding hopeloos achterhaald is en dat dat moet veranderen.
 

noordooster

Well-known member
In plaats van dat je op mijn post reageert begin jij weer dit soort posts te plaatsen.
Om vervolgens over 1 week weer exact hetzelfde te plaatsen en SM en mij (en Joost) te beschuldigen van iets wat we elke keer weerleggen...

Jullie weerleggen niks. Je geeft alleen steeds je mening die je al zo vaak hebt gezegd, vaak met wat insinuaties, beschuldigingen en onfatsoen erbij. Omdat het vaak meer van hetzelfde is, reageer ik niet overal op.
 

noordooster

Well-known member
Niet elke verandering is idd een verbetering, maar de nadenkende supporter (zeg maar degenen die niet vastgeroest zitten) is toch er heilig van overtuigd dat de zaterdag/zondagscheiding hopeloos achterhaald is en dat dat moet veranderen.
Ieder die daar anders over denkt dan jij, en dat zijn er nogal wat,denkt niet na. Gevaarlijke gedachtengang.
 

Eef de Kip

Well-known member
Haha ja joh, 235 keer herhalen dat de belofteteams eruit moeten voegt idd echt wat toe. Maar uit jouw mond klinkt het als een compliment.
 

Joost

Well-known member
Klopt. De degraderende beloftenteams hadden de zaterdag als voorkeursdag en er promoveerden meer zaterdagclubs. Had ik er even bij moeten zeggen.
Blijft natuurlijk dat de KNVB was gewaarschuwd voor dit soort problemen en dat ze er niet op hebben geanticipeerd.
En dat je dit soort problemen niet zou hebben zonder die beloften en die onnodige tweede divisie.

Hoezo niet geanticipeerd? Het stond keurig vastgelegd in de reglementen wat er zou gebeuren. Die zijn ook samengesteld door de zaterdagclubs.

Oh wacht, die trekken zich daar natuurlijk niets van aan en ontkennen het.
 

Joost

Well-known member
Als je stelselmatig ontkent, afzwakt en in twijfel trekt wat in allerlei media staat en door diverse mensen als competitieleiders en grote trainers wordt verklaard, dan houdt het op.

Ik ontken niet wat er in je links staat. Ik plaats het in de juiste context.
Ik zwak niets af. Ik vertel alleen hoe het wel zit.
Ik trek niet in twijfel wat er in de media staat. Ik toon slechts met feiten aan dat zelfs de voorzitter van de KNVB wel eens uitspraken doet die niet conform zijn eigen reglement zijn.

Je probleem is dat je nooit maar dan ook echt nooit toe wil geven dat je een keer fout zit. Ook dit keer weer. Dat maakt dat ik sowieso nooit meer met je in discussie wil over een mening. Maar als je zelfs gewoon vaststaande feiten negeert dan vraag ik me af hoe je in het dagelijks leven uberhaupt kunt functioneren.
 

noordooster

Well-known member
Hoezo niet geanticipeerd? Het stond keurig vastgelegd in de reglementen wat er zou gebeuren. Die zijn ook samengesteld door de zaterdagclubs.

Oh wacht, die trekken zich daar natuurlijk niets van aan en ontkennen het.

Je bedoelt net als die afgesproken licentie-eisen waar met name de zondagclubs achteraf nogal moeite mee hadden ?

De KNVB was overduidelijk niet blij met die dreigende situatie met die beloften.
Ze waren gewaarschuwd dat die situatie zich kon voordoen , maar ze hebben er vooraf niets aan gedaan om die problemen te voorkomen.
 

Joost

Well-known member
Je bedoelt net als die afgesproken licentie-eisen waar met name de zondagclubs achteraf nogal moeite mee hadden ?

... die daar dan ook voor gestraft zijn met puntenaftrek.

De KNVB was overduidelijk niet blij met die dreigende situatie met die beloften.
Ze waren gewaarschuwd dat die situatie zich kon voordoen , maar ze hebben er vooraf niets aan gedaan om die problemen te voorkomen.

... gewaarschuwd? Ze hebben het zelfs opgenomen in de reglementen!
 

De Groene Scout

Well-known member
Voor de meelezers, uit ervaring :
Verwachte gang van zaken op korte termijn.
SM blijft doorgaan met zuigen en provoceren.
Op een gegeven moment komt een moderator met een waarschuwing aan mijn adres dat het allemaal mijn schuld is.
Vervolgens worden reacties van mij weggehaald.
En krijg ik om een of andere onbegrijpelijke reden een ban.

Voor de 2e keer deze week dat ik hier de jank-smiley mis.
 
Bovenaan