noordooster
Well-known member
Voor de 2e keer deze week dat ik hier de jank-smiley mis.
Uit ervaring gesproken.
Bij jou zou als reactie erop deze beter passen :duim:
Voor de 2e keer deze week dat ik hier de jank-smiley mis.
Uit ervaring gesproken.
Bij jou zou als reactie erop deze beter passen :duim:
Vriend!
Plop!:duim:
Sorry, ik drink niet tijdens een wedstrijd.Kom je nog met je club in Dalen, Sleen of Slagharen ?
Dan drinken we er een op....:duim:
Namens de bekende website Voetbal op Zaterdag was Kerst Boomsma aanwezig bij Quick Boys - Jong FC Groningen. Alfons Arts, trainer van de Groningse beloften, mag daar ook zijn woord doen over de kritiek die de belofteteams vaak krijgen.
http://www.voetbalopzaterdag.com/nieuws/10192/Domper_voor_Quick_Boys_en_Dirk_Kuijt
Laten we die seniele man vooral niet te serieus nemen. Hij vond het moment waar Kramer 7 wedstrijden voor kreeg ook niet veel.Gisteren liet voetbalkenner Johan Derksen ook maar weer eens, net als bij eerdere gelegenheden, weten de aanwezigheid van beloftenteams in de piramide je reinste competitievervalsing te vinden.
En natuurlijk heeft hij daarin gelijk.
Laten we die seniele man vooral niet te serieus nemen. Hij vond het moment waar Kramer 7 wedstrijden voor kreeg ook niet veel.
Sylvana Simons neemt ook geen blad voor de mond en zegt ook waar het op staat. Maakt nog niet dat je die serieus moet nemen.De beste man neemt geen blad voor de mond en zegt waar het op staat. Dat kan ik waarderen.
Daarnaast heeft hij een zeer goede muzieksmaak.
Ik deel niet altijd zijn mening , maar vaak wel en ook in dit geval.
Maar doelde Derksen dan op de beloften in de JL of benoemde hij ook echt de tweede en derde divisie? Kan me bijna niet voorstellen dat hij die competities volgt.
In een item op rtv drenthe hekelde hij ook de aanwezigheid van beloftenteams in de zaterdag derde divisie.
Hij noemde het je reinste competitievervalsing.
Tja. Toch heb ik op de een of andere manier niet het idee dat Johan Derksen daadwerkelijk iets weet over de derde divisie zaterdag en dat het dan vooral makkelijk scoren was richting bijvoorbeeld ACV-supporters. Maar misschien vergis ik me en kijkt hij wekelijks alle uitslagen na.