SanMark.
Well-known member
Ah, we gaan weer schelden ? Zo ken ik je weer.
Ga nog maar lekker wat verder, niemand doet je wat...
Nou nou wat een enorm scheldwoord. Zet nog maar een eierdopje op.
Je zal ongetwijfeld ook wel voor PSV zijn.
Ah, we gaan weer schelden ? Zo ken ik je weer.
Ga nog maar lekker wat verder, niemand doet je wat...
Maar Kralinger heeft al veel vaker aangetoond de reacties van SM geweldig te vinden , ongeacht wat er staat.
Toch zeggen spelers die daarover kunnen oordelen dat dit wel degelijk zo is. En dan bedoel ik spelers die voorheen met een BVO in de voormalige beloftecompetitie speelden en die nu met een amateurclub in de tweede of derde divisie tegen beloften spelen. Ik heb er inmiddels aardig wat gesproken en die geven stuk voor stuk aan dat ze dat ook wel gewild hadden destijds, omdat het veel leerzamer is. Dat lijkt mij toch wel een belangrijke en misschien zelfs wel de enige relevante maatstaf.
Ik zie niet waarom spelers van pak m beet ACV of Spijkenisse meer zouden leren van het spelen tegen jong Twente of jong Volendam dan tegen Spakenburg of Quick Boys.
Of waarom die van TEC of AFC meer zouden leren van spelen tegen jong Sparta dan tegen Katwijk of Kozakken Boys.
Maar het zal allemaal wel. In ieder geval kunnen ze er wel gemakkelijker van winnen.
bla bla
Leer eens quoten.Dat is nieuw voor mij.
Ik wees op de tegenstelling bij SM , kritiek hebben als iemand de beloften uit de piramide wil en even eerder zelf het zelfde te willen.
Net zoals ik hem zowel zag beweren dat er gemengd moest worden en zaterdagteams verplicht op zondag moeten voetballen als het tegenover gestelde.
Waarop jij wijst op een oplossingsgerichtheid van SM en mij op een beschuldigende toon opdraagt daaraan een voorbeeld te nemen.
Voor mij weer duidelijk hoe de wind waait en dat het zoeken naar de stok weer begonnen is.
Buigzaam ? De ene keer is het zus, de andere keer zo.
Geen touw aan vast te knopen.
Het enige constante is het zuigen, vaak gecombineerd met verkeerd citeren, verdachtmakingen, uitlokken, schelden, hinderlijk achtervolgen en/of slijmen.
Dit alles tot volle tevredenheid van mensen als kralinger.
Buigzaam ? De ene keer is het zus, de andere keer zo.
Geen touw aan vast te knopen.
Het enige constante is het zuigen, vaak gecombineerd met verkeerd citeren, verdachtmakingen, uitlokken, schelden, hinderlijk achtervolgen en/of slijmen.
Dit alles tot volle tevredenheid van mensen als kralinger.
Waarom vinden ze spelen in de piramide leerzamer ?
Zijn de tegenstanders daarin sterker dan die in de beloftencompetities ?
Hoefden ze in de beloftencompetities minder hun best te doen om te winnen ?
Wonnen ze daar alles ?
Andersom geldt bovendien hetzelfde. Trainers van amateurclubs vinden wedstrijden tegen beloften vaak ook weer leerzaam, omdat je dan speelt tegen voetballers die intrinsiek doorgaans meer kwaliteiten hebben dan de spelers die bij de "gewone" clubs spelen. ik ben wel benieuwd hoe ze daar bij ASWH tegenaan kijken.
Ja dat was er al maar dat werkte niet. En waarom kan het in Duitsland en Spanje wel?Dat lijkt mij ook.
En als ze dan in die reservecompetities zonder restricties ook nog hun grootste jonge talenten mee laten doen , dan krijgen die een geweldige weerstand van profs, zowel jong als oud en is zo'n competitie voor hen erg leerzaam.
Daarmee zou je dan ook aan de wens van amateurs en clubs uit de eerste divisie tegemoet kunnen komen , die de beloftenteams graag in eigen competities zien voetballen.
Inderdaad mooi dat Twente als eerste en hopelijk niet als laatste die stap zet.
We blijven dan wel zitten met het probleem dat de trainers uit de divisies de interessante leermomenten van het spelen tegen de beloften gaan missen.
Dat lijkt mij ook.
En als ze dan in die reservecompetities zonder restricties ook nog hun grootste jonge talenten mee laten doen , dan krijgen die een geweldige weerstand van profs, zowel jong als oud en is zo'n competitie voor hen erg leerzaam.
Daarmee zou je dan ook aan de wens van amateurs en clubs uit de eerste divisie tegemoet kunnen komen , die de beloftenteams graag in eigen competities zien voetballen.
Inderdaad mooi dat Twente als eerste en hopelijk niet als laatste die stap zet.
We blijven dan wel zitten met het probleem dat de trainers uit de divisies de interessante leermomenten van het spelen tegen de beloften gaan missen.
Lees even terug hoe de aparte beloftencompetitie het deed in de post van Unregistre. Er zit geen wedstrijdspanning, zelfde speelstijlen, etc.Hoezo werkte dat niet ?
Wil je de slechte prestaties van het Nederlandse clubvoetbal ophangen aan de beloftencompetities ?
Hoe was het georganiseerd toen Nederlandse voetballers, clubs en het Ned Elftal wel meetelden ?
In welke competities speelden die jongens van O-21 ( 22 en 23 jr mochten ook meedoen ) die onder Foppe de Haan Europees kampioen werden toen ?
Omdat de andere wel voor iets spelen natuurlijk lees het verhaal van de ervaringsdeskundige nou eens.Toch wil ik verwijzen naar mijn vorige post:
Ja, die wedstrijdspanning, waarom is die er voor jong Ajax en jong PSV nu meer ?
Als ze kampioen worden mogen ze toch niet promoveren.
Ohw, is het al definitief bekend wat het gaat worden ?
Ik heb het idee dat , behalve Fc Twente dus, alle BVO's wel graag met hun beloftenteam in de piramide willen blijven.
En we moeten niet net doen alsof er voorheen, bij clubs als bv Volendam, geen jongens via de beloften doorstroomden naar het eerste.