JFK
Well-known member
Had ik je toch op het goede niveau ingeschat.
Knap
Had ik je toch op het goede niveau ingeschat.
Vriend!:duim:
Plop!
Hup Werder Bremen!!!
Zaterdag of zondag moet helemaal niet uitmaken.
Het gaat niet om sentimenten, kantineomzet of ander gelul.
Op prestatief niveau gaat het om kwaliteit. Daarom is het van belang dat je dus tot en met de nieuw te cre?ren vierde divisie gewoon mixt en daaronder kun je prima regionaal voetballen. Wil je niet mixen en dus geen weekendvoetbal spelen? Dan heb je op prestatief niveau niets te zoeken en mag je je richten op de regio.
Niet de lasten, maar wel de lusten van zo hoog mogelijk willen spelen en exposure hebben? Daarmee moeten ze heel hard afrekenen. Men moet ophouden met pappen en nathouden. KNVB dient het niveau in acht te nemen als het om semi-profvoetbal gaat.
Sentimenten zijn voor de breedtesport.
Ik heb weer even zitten puzzelen en een regionale indeling van de Tweede Divisie zou er dan zo uit zien.
......
Tja, wat moet ik ervan zeggen? Liever niet... maar kan me ergens indenken dat dit weleens de optie kan gaan worden die de KNVB gaat neerleggen. Toch blijf je dan gehannes houden met een teveel aantal zondag- of zaterdagclubs dat promoveert of degradeert. Ergens gaat dat in de voetbalpiramide fout, is toch niet wenselijk vind ik.
Mocht de kampioen van de Tweede Divisie niet willen promoveren, kunnen ze die wedstrijden gebruiken om dat dus niet te doen.
Ik ben het helemaal met je eens, maar het laatste stukje kan echt niet. Als je niet wil promoveren mag je naar de laagste competitie, het blijft een competitieve sport en promoveren hoort daarbij.
Je wilt de beste zijn om hogerop te kunnen. Wil je dat niet, dan ben je feitelijk een recreant.
Wel moet er dan uiteraard nog gekeken worden naar de eisen / verplichtingen die worden gesteld aan het spelen op hoger niveau. Voor amateurclubs is dat vaak een struikelblok.
Ten aanzien van de beloftenteams (want daar gaat dit topic eigenlijk over, weten jullie nog?) kan ik me goed vinden in een situatie waarbij de Eerste Divisie 4 beloftenteams houdt, en de overige beloftenteams in een eigen competitie spelen, waarbij de kampioen van de hoogste beloftendivisie een 'double-header' speelt tegen het slechtste beloftenteam uit de Eerste Divisie. Datzelfde principe kan je toepassen bij de kampioen van de Tweede Divisie en het slechtste standaardteam uit de Eerste Divisie. Dubbele confrontatie en de winnaar gaat naar de Eerste Divisie. Mocht de kampioen van de Tweede Divisie niet willen promoveren, kunnen ze die wedstrijden gebruiken om dat dus niet te doen.
Wat heb ik gemist?
Mooi we zijn er uit zo te zien.
Nee hoor, geen fellatio hoeven plegen onder welke kazuifel dan ook... Wel les gehad van een man die (bleek later) niet van jongetjes af kon blijven... Maar niet bij mij.Dat onze Paapse vriend de andere kant telkens weer fnuikend stiekem voor incestvrienden mag uitmaken terwijl hij vroeger klaarblijkelijk fellatio onder het kazuifel heeft moeten plegen is nog tot daar aan toe. Maar dit is toch onder elke maat. Zo diep mag toch niemand zinken, hoe erg zijn jeugd geweest, vraag ik mij oprecht af?
Fijn dat er nu voortaan op zondag gespeeld gaat worden.
Gewoon zoals het hoort dus.