Beloftenteams in de piramide

PES5

Administrator
Forumleiding
Zaterdag of zondag moet helemaal niet uitmaken.

Het gaat niet om sentimenten, kantineomzet of ander gelul.

Op prestatief niveau gaat het om kwaliteit. Daarom is het van belang dat je dus tot en met de nieuw te cre?ren vierde divisie gewoon mixt en daaronder kun je prima regionaal voetballen. Wil je niet mixen en dus geen weekendvoetbal spelen? Dan heb je op prestatief niveau niets te zoeken en mag je je richten op de regio.

Niet de lasten, maar wel de lusten van zo hoog mogelijk willen spelen en exposure hebben? Daarmee moeten ze heel hard afrekenen. Men moet ophouden met pappen en nathouden. KNVB dient het niveau in acht te nemen als het om semi-profvoetbal gaat.

Sentimenten zijn voor de breedtesport.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Oke, dus even samengevat is er ??n echt fel tegen mixen en die vind dus dat de meerderheid dat wil?

Tijd dat de FIFA ingrijpt tegen de zaterdagmaffia
 

erka

Well-known member
Als de FIFA ingrijpt, zijn alle zaterdagclubs ineens op onverklaarbare wijze stinkend rijk.
 

Batigoal

Well-known member
Wat is dit nu toch. Tien pagina's te lezen dus ik verheug me op een aantal Jupiler League-frustro's die hun woede botvieren op de beloften; zijn al die heidenen nog steeds massaal aan het inhakken op Niels. Die trouwens fier overeind blijft, dus hup Niels! :duim:

Uiteraard moet wel de piramide open en alles gemixt worden, aldus een zaterdagliefhebber.
 
N

Niels5596

Guest
Wat is dit nu toch. Tien pagina's te lezen dus ik verheug me op een aantal Jupiler League-frustro's die hun woede botvieren op de beloften; zijn al die heidenen nog steeds massaal aan het inhakken op Niels. Die trouwens fier overeind blijft, dus hup Niels! :duim:

Uiteraard moet wel de piramide open en alles gemixt worden, aldus een zaterdagliefhebber.

Er zijn er een flink aantal hier die zich tot op het bot vernederd en verlaagd hebben met een aantal uitspraken, dat ze me hier echt niet weg krijgen. Ik blijf echt wel overeind. Denken ze even een scholier te kunnen inmaken, die zelf de normen en waarden moet proberen te handhaven tussen een flink aantal kleuters die zich voordoen als volwassenen. Op zich is dat ook geen kunst.

Niet mixen, we willen geen zondagclubs. Nooit. En ook geen beloften. Laat ze lekker zelf ballen in een competitie waarin er niet achter het doel hangt "Een vloek mist ieder doel."
 
N

Niels5596

Guest
PS: heren van dat gummen was een grapje natuurlijk. De Ronald en Noord-Ooster boekwerkjes heb ik ook keurig uitgeprint in de kast staan.

Wat een leuke hobby heb jij. Verzamelwoede gekregen? Kun je netjes een knip- en plakboekje bijhouden over een aantal reacties op een in principe nietszeggend forum, waarin menigeen niets te vertellen heeft thuis en daarom maar hier tekeer gaat.

Oh nee, er heeft er hier minstens een geen vrouw.

Oh wacht, partner moet ik zeggen, voodat ik de seculiere aanhang weer tegen het hoofd stoot met het huwelijk.

Hosternokke!
 

Maasveld

Well-known member
Er zijn er een flink aantal hier die zich tot op het bot vernederd en verlaagd hebben met een aantal uitspraken, dat ze me hier echt niet weg krijgen. Ik blijf echt wel overeind. Denken ze even een scholier te kunnen inmaken, die zelf de normen en waarden moet proberen te handhaven tussen een flink aantal kleuters die zich voordoen als volwassenen. Op zich is dat ook geen kunst.

Niet mixen, we willen geen zondagclubs. Nooit. En ook geen beloften. Laat ze lekker zelf ballen in een competitie waarin er niet achter het doel hangt "Een vloek mist ieder doel."
Ik dacht dat je al geslaagd was. Wat is het nu?
 
Bovenaan