Beloftenteams in de piramide

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat onze Paapse vriend de andere kant telkens weer fnuikend stiekem voor incestvrienden mag uitmaken terwijl hij vroeger klaarblijkelijk fellatio onder het kazuifel heeft moeten plegen is nog tot daar aan toe. Maar dit is toch onder elke maat. Zo diep mag toch niemand zinken, hoe erg zijn jeugd geweest, vraag ik mij oprecht af?





Ach nee niet weer de preek uit dezelfde parochie. Klaarblijkelijk denkt de andere kerk er heel anders over en zien ze niet in waarom het allemaal volgens jullie zo moet.

Klaarblijkelijk denkt de bond, die dus alle verenigingen behartigd, er heel anders over. Dan is dit forum maar een schrale spiegeling van de werkelijkheid.

Maar jij vindt dat semi-profs nog steeds op basis van sentiment en ander gelul mogen bepalen op welke dag ze spelen?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Een en ander gegumd/aangepast hier. Een flinke discussie mag (en ik ben het zeker niet met Niels eens), maar termen als incest en op elkaar inhakken zoals hier gebeurde hoeft niet.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Een en ander gegumd/aangepast hier. Een flinke discussie mag (en ik ben het zeker niet met Niels eens), maar termen als incest en op elkaar inhakken zoals hier gebeurde hoeft niet.

Ik zet het allemaal weer terug, godverdomme :jerry:
 
N

Niels5596

Guest
Een en ander gegumd/aangepast hier. Een flinke discussie mag (en ik ben het zeker niet met Niels eens), maar termen als incest en op elkaar inhakken zoals hier gebeurde hoeft niet.

EIN-DE-LIJK. Misschien leren ze het dan, want van een student neem je natuurlijk weinig aan.

Om toch maar weer te zeggen wat ik denk: hoe triest dat zelfs een moderator er toch weer even aan moet toevoegen dat hij het niet met mij eens is. Die is zeker bang dat hij hier de "Zondagse Hells Angels" op zijn dak krijgt en ook in een hoek gedrukt gaat worden, omdat hij anders denkt dan de overgrote meerderheid hier. Beetje doorzichtig.

Motie van wantrouwen.

NB: tegen beide moderatoren overigens, want Satyr zoekt weer ruzie en onenigheid door te gaan schelden en z'n kont in de kribbe te gooien. Hoe toepasselijk met kerst.
 
Laatst bewerkt:
N

Niels5596

Guest
Komt ie weer aan met zijn beleving sfeer en toeschouwersaantallen.

Hoe vaker je het meld , hoe meer je erin gaat geloven.

Klopt ja, want blijkbaar heb jij ook een sterke behoefte aan wat meer sfeer bij de wedstrijden, omdat je blijkbaar met de zaterdagclubs het bed in wil duiken. Logische gedachte voor een zondagfan, want die zaterdagclubs, die wil iedereen treffen, zelfs in de JL.

BOYCOT ZONDAG! WEG ERMEE.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Om toch maar weer te zeggen wat ik denk: hoe triest dat zelfs een moderator er toch weer even aan moet toevoegen dat hij het niet met mij eens is. Die is zeker bang dat hij hier de "Zondagse Hells Angels" op zijn dak krijgt en ook in een hoek gedrukt gaat worden, omdat hij anders denkt dan de overgrote meerderheid hier. Beetje doorzichtig.

Motie van wantrouwen.

Ik denk niet anders dan de meeste anderen v.w.b. het onderwerp van het samenvoegen van zaterdag/zondag en nog wat andere punten. Dus ik ben het niet met je eens op dit onderwerk, moet kunnen op een forum. Ik vind alleen dat de discussie niet te ver moet gaan. Een normale discussie is prima, zolang het maar normaal blijft.
 

Fregge

Well-known member
EIN-DE-LIJK. Misschien leren ze het dan, want van een student neem je natuurlijk weinig aan.

Om toch maar weer te zeggen wat ik denk: hoe triest dat zelfs een moderator er toch weer even aan moet toevoegen dat hij het niet met mij eens is. Die is zeker bang dat hij hier de "Zondagse Hells Angels" op zijn dak krijgt en ook in een hoek gedrukt gaat worden, omdat hij anders denkt dan de overgrote meerderheid hier. Beetje doorzichtig.

Motie van wantrouwen.

NB: tegen beide moderatoren overigens, want Satyr zoekt weer ruzie en onenigheid door te gaan schelden en z'n kont in de kribbe te gooien. Hoe toepasselijk met kerst.

Zondagse Hells Angels? Nee, wij zijn Bikermice From Sunday
 

Joost

Well-known member
Niels, is het ondertussen niet een keertje klaar? Het was best een paar dagen vermakelijk maar 46 pagina's verder is er nog geen enkel steekhoudend argument van jou gekomen waarom prestatief voetbal niet gemixt moet worden. Dat de aansluiting naar de Eerste Divisie beter moet is iedereen met je eens.

Het gaat ook niet zo zijn dat wanneer je nog 46 pagina's onzin neerkalkt er iemand het met je eens zou zijn. Dus; probeer eens een fatsoenlijke discussie te starten met argumenten die van waarde zijn of kap ermee.
 

SanMark.

Well-known member
Klopt ja, want blijkbaar heb jij ook een sterke behoefte aan wat meer sfeer bij de wedstrijden, omdat je blijkbaar met de zaterdagclubs het bed in wil duiken. Logische gedachte voor een zondagfan, want die zaterdagclubs, die wil iedereen treffen, zelfs in de JL.

BOYCOT ZONDAG! WEG ERMEE.

Nogmaals ik heb heel mijn leven op zat gevoetbald. Maar ik vind die grefo s gewoon hypocriet. Lekker tientallen jaren zwart betalen en vloeken schelden langs de lijn. Maar als het dan gvd op de speeldag aankomt telt het geloof opeens weer.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
En het is ook niet zo dat er ??n zaterdagteam bij 13 zondagteams komt natuurlijk. En dan nog zullen er zondagteams zeggen: Zaterdag 18:00 is ook een optie ipv op zondag
 

Joost

Well-known member
Nogmaals ik heb heel mijn leven op zat gevoetbald. Maar ik vind die grefo s gewoon hypocriet. Lekker tientallen jaren zwart betalen en vloeken schelden langs de lijn. Maar als het dan gvd op de speeldag aankomt telt het geloof opeens weer.

Je vergeet nog wat moois; de uitgaansgelegenheden zijn tot diep in de nacht van zaterdag op zondag open. Dan telt plots het geloof ook even niet.
 

Joost

Well-known member
En het is ook niet zo dat er ??n zaterdagteam bij 13 zondagteams komt natuurlijk. En dan nog zullen er zondagteams zeggen: Zaterdag 18:00 is ook een optie ipv op zondag

Natuurlijk wel! Quick Boys komt bij 13 Brabantse en Limburgse zondagclubs.
 
N

Niels5596

Guest
Je vergeet nog wat moois; de uitgaansgelegenheden zijn tot diep in de nacht van zaterdag op zondag open. Dan telt plots het geloof ook even niet.

Overhaaste generalisatie. En ook van jou SanMark. Sorry.

Ik heb een aantal buitengewoon goede redenen voor zaterdagclubs gegeven waarom de scheiding moet blijven zoals hij is. Lees maar even terug.

En trouwens, jullie hebben ook geen enkel argument aangedragen dat steekhoudend is. Het argument 'de kwaliteit van het voetbal gaat omhoog' is niet bewezen, want de Tweede Divisie is qua niveau niet heel veel sterker dan de oude Zaterdagtopklasse, zeker als je nu bekijkt dat de meeste zondagploegen in het rechterrijtje staan.
 

Fregge

Well-known member
Niels, ik heb de discussie niet echt gevolgd, heel snel teruggelezen maar je geeft maar 1 argument: Toeschouwers. Oa deze opmerking: "O ja, net even de samenvatting gezien van Derde Divisie Zondag, Blauw Geel tegen Be Quick... wat een armoe troef! Zelfs Valken '68 in Tweede Klasse Zaterdag trekt meer publiek. Dit wil je als zaterdagbolwerk echt niet. Alleen de zondagfans schijnen dat niet te snappen." vind ik raar. Want je vergelijkt 1 wedstrijd in het sinterklaasweekend waar nog niet eens de helft van het publiek te zien is.

Eigenlijk zou de KNVB gewoon moeten doen wat zij denken wat het beste is. Voor iedereen 100% goed maken kun je toch niet.
 

de waan

Well-known member
Anekdotisch bewijs noemen ze dat toch. Net zo flauw als dat ik nu tientallen samenvattingen van Barendrecht of ONS Sneek zou gaan posten waarop misschien twintig toeschouwers te zien zijn.

Misschien doe ik dat ook nog wel eens.

EDIT: ik reageer dus op Fregge.
 
Bovenaan