Bonehead
Well-known member
Nee hoor, geen fellatio hoeven plegen onder welke kazuifel dan ook... Wel les gehad van een man die (bleek later) niet van jongetjes af kon blijven... Maar niet bij mij.
Maar wat is er mis met Werder??
En daarom voel je je gepasseerd. Dat werpt een heel ander licht op de zaak.
Daarom zie je ook niet in wat er mis is met :werder:. Dat is een gepasseerd mannetjes club.
EIN-DE-LIJK. Misschien leren ze het dan, want van een student neem je natuurlijk weinig aan.
Om toch maar weer te zeggen wat ik denk: hoe triest dat zelfs een moderator er toch weer even aan moet toevoegen dat hij het niet met mij eens is. Die is zeker bang dat hij hier de "Zondagse Hells Angels" op zijn dak krijgt en ook in een hoek gedrukt gaat worden, omdat hij anders denkt dan de overgrote meerderheid hier. Beetje doorzichtig.
Motie van wantrouwen.
NB: tegen beide moderatoren overigens, want Satyr zoekt weer ruzie en onenigheid door te gaan schelden en z'n kont in de kribbe te gooien. Hoe toepasselijk met kerst.
Hou toch eens op. Je bent een karikatuur geworden
Je vergeet nog wat moois; de uitgaansgelegenheden zijn tot diep in de nacht van zaterdag op zondag open. Dan telt plots het geloof ook even niet.
Sinds wanneer is dat? Toen ik mij nog wel eens in het uitgaansleven bevond werd om half twaalf de broek verruild voor een rok en was de tent om middernacht half leeg
Maar jij vindt dat semi-profs nog steeds op basis van sentiment en ander gelul mogen bepalen op welke dag ze spelen?
Wat ik vind is dus niet belangrijk. Het zal mij trouwens allemaal een rotzorg zijn.
Ook het al dan niet betalen staat hier compleet los van. In tegenstelling tot BVO's hebben bij verenigingen de leden het besluitrecht om in te stemmen met het voetballen op zondag. Ik zie dat op korte termijn dus niet gebeuren bij heel veel zaterdagclubs. Dat is mijn realiteit.