Waar is Niels?
Volgens mij moet het belang van het verbeteren van het voetbal gaan.
Als je dat in ogenschouw neemt zijn belofteteams onontbeerlijk in de piramide.
Lijkt me aanvechtbaar.
Vertel.
:duim:Nee, nu even niet.
Gebanned.
Wordt een zware week voor mij.
Sta er nu alleen voor en ik mag ook al niet een bepaald woord meer gebruiken voor al die leden die hier hetzelfde denken over de piramide .
Er is rust dus een zware druk op je schouders?
Ach, JFK, kan natuurlijk ook een poosje denken van : laat maar lullen .
We zien wel...
Wat ik niet begrijp is dat IEDEREEN ziet, zowel voor- als tegenstanders, dat regels omtrent belofteteams (vaste selectie, max aantal spelers ouder dan ...jaar) veel acceptabeler zijn, maar de KNVB dit nog steeds niet heeft doorgevoerd. Net zoals er andere open deuren zijn die kennelijk niet bekend zijn in Zeist.
Natuurlijk zouden strengere regels zoals hierboven voorgesteld beter zijn dan wat het de afgelopen jaren was.
Toch denk ik dat het beter is aparte beloftencompetities op te zetten.
De claim dat spelers per se in de piramide zouden moeten spelen omdat ze daar zoveel meer leren dan in een beloftencompetitie betwijfel ik.
Waarom zouden spelers in een beloftencompetitie niet ook veel kunnen leren ?
Ze spelen dan tegen goed getrainde tegenstanders.
De BVO's krijgen dan niet allemaal beperkingen opgelegd voor hun beloften.
Gelijk speelveld voor alle BVO's, ook bv Feijenoord en Heerenveen.
Uit enquete blijkt : De amateurs die ermee te maken hebben willen de beloften niet :
http://www.bav-voetbal.nl/publicaties/1530amateurs-willen-geen-beloftenteams
Verschillende belangen: topamateurs gaan voor de punten, beloften voor het opleiden.
Andere verschillen : Beloften zijn vaak goed betaalde full-time profs , amateurs trainen beduidend minder en hebben iha een baan of een studie.
Net als Niels: ZondagIk steun je :duim:
Voor welke dag ben je?
Hup JFK!
Beloften goed betaalde full-profs ? En de amateurs zijn echte amateurs.
HHC trok vorig jaar een spits aan die ook naar Jong Twente kon. Heeft vanwege de fors hogere verdiensten voor de ‘amateur’- vereniging HHC gekozen.
Of denk je dat hij een uitzondering is ?
Beloften goed betaalde full-profs ? En de amateurs zijn echte amateurs.
HHC trok vorig jaar een spits aan die ook naar Jong Twente kon. Heeft vanwege de fors hogere verdiensten voor de ‘amateur’- vereniging HHC gekozen.
Of denk je dat hij een uitzondering is ?