Sensini
Well-known member
Voetbal is toch geen arbeid?
Werkvoetbal wel.
Moet je eerder komen. Ga niet doen alsof je een sociaal leven hebt.Goedendag zeg, wat heb ik weer genoeg gemist. Maar ik ben het helemaal eens met Niels: HUP zondagvoetbal !!
Zeg Ronald; euh Niels je komt hier zo maar binnen en begint direct allerlei onzin te roepen.
Misschien moet je je eerst even voorstellen: http://www.devoetbalkantine.nl/showthread.php?64-Stel-je-zelf-even-voor
Zo, meneer de Groene Scout gaat mij vertellen hoe ik mij hier moet gedragen? Je zou een stuk geloofwaardiger overkomen als jij je lieve zondagvriendjes terecht zou wijzen met hun tenenkrommende reacties over minderheden in ons land. Over normen en waarden gesproken... en PVV-aanhangers maar klagen dat de nieuwkomers in ons land niet van onze westerse normen en waarden afweten. Die Wilders-aanhangers kijken het liefst ook even op dit forum, misschien dat ze dan ook inzien dat 'eigen volk' er ook wat van kan.
Zo, meneer de Groene Scout gaat mij vertellen hoe ik mij hier moet gedragen? Je zou een stuk geloofwaardiger overkomen als jij je lieve zondagvriendjes terecht zou wijzen met hun tenenkrommende reacties over minderheden in ons land. Over normen en waarden gesproken... en PVV-aanhangers maar klagen dat de nieuwkomers in ons land niet van onze westerse normen en waarden afweten. Die Wilders-aanhangers kijken het liefst ook even op dit forum, misschien dat ze dan ook inzien dat 'eigen volk' er ook wat van kan.
Niels, waar ik wel serieus nieuwsgierig naar ben, is jouw mening over het volgende. Voor aanvang van dit seizoen heeft HSC '21 een proefballonnetje opgelaten omtrent regionale indeling van de derde divisie. Dat is er niet doorheen gekomen. Maar denk jij niet dat het voor Quick Boys interessant had kunnen zijn om bijvoorbeeld tegen Westlandia, Quick en HBS te spelen in plaats van tegen pakweg ACV, ODIN '59 en VVOG? Zeker nadat de derby's met Rijnsburgse Boys en FC Lisse (gepromoveerd) en FC Rijnvogels (gedegradeerd) zijn weggevallen?
Dat was de verdeling geweest die je hier kunt terugvinden: https://www.voetbal247.nl/hsc21-komt-doet-voorstel-voor-nieuwe-indeling-derde-divisie/
Je praat jezelf wel heel erg in een slachtofferrol. Vanwaar de term minderheden?Zo, meneer de Groene Scout gaat mij vertellen hoe ik mij hier moet gedragen? Je zou een stuk geloofwaardiger overkomen als jij je lieve zondagvriendjes terecht zou wijzen met hun tenenkrommende reacties over minderheden in ons land. Over normen en waarden gesproken... en PVV-aanhangers maar klagen dat de nieuwkomers in ons land niet van onze westerse normen en waarden afweten. Die Wilders-aanhangers kijken het liefst ook even op dit forum, misschien dat ze dan ook inzien dat 'eigen volk' er ook wat van kan.
De ASWH-fan ken ik nog wel uit het verleden, met goede herinneringen en een objectief verhaal altijd.
Tja, HBS, Westlandia en Quick natuurlijk prima, zeker als je kijkt naar Scheveningen. Maar dan bekijk je de indeling nog eens goed en dan staan er toch weer clubs tussen als Rosmalen, Cuijk, EVV, UNA, Blauw Geel en wat heb je nog meer in die richting? Liever dan ACV, Sneek en Harkema, want die afstanden zijn nauwelijks groter. Dan gaat een Spakenburg naar de Derde Divisie Noord en we krijgen er zulke clubs voor terug. Nou, nee, bedankt.
Waarom nu toch weer veranderen terwijl vroeger alles gewoon goed was met een zaterdag- en zondagscheiding met als kers op de taart de algehele amateurtitel. Geen zaterdag- of zondagclub die morde daarover volgens mij. En geen rek? Goede conclusie, wij willen alles bij het oude laten, dat ging altijd prima. Nu wordt het amateurvoetbal naar de ***** gehaald door een mix van zaterdag en zondag die tevens tot problemen gaat leiden bij de overgang Hoofdklasse-Eerste Klasse.
Het grote geld in het amateurvoetbal doet meer goed dan kwaad is mijn mening. Ook in de piramide-discussie is dit ??n van de onderliggende problemen. Clubs die tonnen per jaar in ongeveer 18 voetballers investeren, trainers met salarissen van 30K netto per jaar. Dat heeft naar mijn mening niets meer amateurvoetbal te maken en heeft ook desastreuze gevolgen voor de ontwikkeling van het jeugdvoetbal in Nederland. Stel je eens voor dat al dat geld in de opleiding van jeugdtrainers/kader etc wordt geinvesteerd ? Hoeveel stappen ga je dan maken ? Ik ben niet echt thuis in de top van het zaterdagvoetbal maar in Oost is SVZW het sprekende voorbeeld: bakken met geld in de selectie, jeugd stelt geen ene reet voor. Ik pleit voor veel strengere regels omtrent het vergoeden van spelers. Dan worden de verschillen tussen Zat. en Zondag kleiner en ligt samenvoegen met behoud van eigen identiteit veel meer voor de hand