Beloftenteams in de piramide

Pascallovic

Well-known member
Ik heb mijn hele leven op de zaterdag gevoetbald, maar ik ben voor een open competitie. Dat allerlei fossielen dat tegenhouden omdat het al jaren zo is geweest en omdat ze bang voor verandering zijn.

Misschien zijn die fossielen die bij de FIFA zaten om doellijntechnologie tegen te houden omdat het bij "de charme van het spel hoorde" nu lid geworden van een zaterdagclub in Nederland.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vind ik tussen 933 Vietnameze spambots ??n Nederlander, is het GrefoNiels :cab:
 

Maasveld

Well-known member
Hahaha, daar gaan ze weer, de zondag. De zaterdagclubs doen het weer fout, want ze schrijven een extra nul erbij bij de toeschouwersaantallen. Droom lekker verder. Kijk eens een wedstrijd zou ik zeggen. JMD, je smijt iets te veel met "incest" en dat zijn woorden die je gebruikt als je gefrustreerd bent en iets door wilt drukken, net zoals ik.

Iets met een plaat en een kop.

Maar nu gooi je je eigen glazen in: de voetbalpiramide goed invullen heeft helemaal niets met mixen van zaterdag en zondag te maken. Dat kan ook prima met een Zaterdag- en Zondagtopklasse. De kampioen promoveert, daar valt nog over te praten.

Huh, de zaterdagclubs willen toch helemaal niet promoveren?
 
N

Niels5596

Guest
Hahahaha, heerlijk dit. Geen argumenten meer en dan ga je maar op de persoon spelen. Pure drogredenen. Wat een niveau, hier. Schaam je. En dat alleen maar om een discussie of zaterdag- of zondagvoetbal gemengd moet worden. Hoe ziek is de wereld al op het moment?

Denk er maar goed over na, maar als jij vader bent, dan geef je het verkeerde voorbeeld, meneertje. Je kunt nog wat van adolescenten leren blijkbaar. Zo laag is jouw en jullie niveau. Met zulke intolerante mensen valt geen discussie te voeren.
 

gevegt

Well-known member
Schermen met kantineomzet en publieke opkomst getuigt natuurlijk niet van enige argumentatie over de bedoeling van de piramide.

Hahahaha, heerlijk dit. Geen argumenten meer en dan ga je maar op de persoon spelen. Pure drogredenen. Wat een niveau, hier. Schaam je. En dat alleen maar om een discussie of zaterdag- of zondagvoetbal gemengd moet worden. Hoe ziek is de wereld al op het moment?

Denk er maar goed over na, maar als jij vader bent, dan geef je het verkeerde voorbeeld, meneertje. Je kunt nog wat van adolescenten leren blijkbaar. Zo laag is jouw en jullie niveau. Met zulke intolerante mensen valt geen discussie te voeren.

En?
 
N

Niels5596

Guest
Opvallend h?, dat niet alleen gereformeerden heel intolerant kunnen zijn. Zie je jezelf ook nog eens in de spiegel. ;) xD
 
N

Niels5596

Guest
Hoe groot is dat bord voor jou kop ?

Kenmerkend voor de 'echte' grefo zaterdagclub. We willen wel mixen maar alles moet van de zondag komen en wij passen ons nergens op aan.

Drogreden. Zo valt er niet op een normaal niveau te discussi?ren.
 

JMD

Well-known member
Denk er maar goed over na, maar als jij vader bent, dan geef je het verkeerde voorbeeld, meneertje. Je kunt nog wat van adolescenten leren blijkbaar. Zo laag is jouw en jullie niveau. Met zulke intolerante mensen valt geen discussie te voeren.
Ben geen vader, wel een trotse oom van een nichtje. En verder docent op een middelbare school. Jouw gedrag doet me heel erg denken aan pubers. Stampvoeten omdat je je zin niet krijgt en dan maar iedereen voor gek verklaren.

Je lijflied is zeker: iedereen is gek behalve ik...
 

JMD

Well-known member
Drogreden. Zo valt er niet op een normaal niveau te discussi?ren.

Misschien moet je ElSimao eens opzoeken in de Ajaxsectie. Als die het daar niet kan winnen met argumenten begint hij ook net zo om zich heen te slaan en te zeggen dat alle argumenten 'drogredenen' zijn en aangeven dat alleen hij niveau brengt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Niels, wordt het niet eens dat jij stopt met onwaarheden vertellen hier over tijdstippen, toeschouwersaantallen en andere onzin? Je wordt hier met feiten om de oren geslagen door mensen die wekelijks betrokken zijn bij betreffende duels en komt daar nooit op terug. Wel gooi je hier telkens weer nieuwe onwaarheden neer die jouw voorkeuren zouden moeten steunen. Zou je je bij de feiten willen houden? Dat discussieert namelijk wel zo prettig.
 
N

Niels5596

Guest
Over de tijdstippen ben ik dit seizoen niet altijd goed bij de pinken geweest, inderdaad. Neemt niet weg dat de tijdstippen vorig jaar wel altijd zaterdag 18:00 waren. En onwaarheden verkondigen, kom nou. Belachelijk. Toeschouwersaantallen zijn een schatting en ik houd het zeker wel bij de feiten. En wat bedoel jij met "andere onzin"? Noem eens concrete voorbeelden? Reactie met weinig ondergrond.
 
Bovenaan