gevegt
Well-known member
De liefdesbaby van Noordooster en Ronald volgens mij.
Doe maar N-O. Die andere gun ik geen kinderen. De wereld is al ziek genoeg.
De liefdesbaby van Noordooster en Ronald volgens mij.
Ik heb mijn hele leven op de zaterdag gevoetbald, maar ik ben voor een open competitie. Dat allerlei fossielen dat tegenhouden omdat het al jaren zo is geweest en omdat ze bang voor verandering zijn.
Vind ik tussen 933 Vietnameze spambots ??n Nederlander, is het GrefoNiels :cab:
Hahaha, daar gaan ze weer, de zondag. De zaterdagclubs doen het weer fout, want ze schrijven een extra nul erbij bij de toeschouwersaantallen. Droom lekker verder. Kijk eens een wedstrijd zou ik zeggen. JMD, je smijt iets te veel met "incest" en dat zijn woorden die je gebruikt als je gefrustreerd bent en iets door wilt drukken, net zoals ik.
Iets met een plaat en een kop.
Maar nu gooi je je eigen glazen in: de voetbalpiramide goed invullen heeft helemaal niets met mixen van zaterdag en zondag te maken. Dat kan ook prima met een Zaterdag- en Zondagtopklasse. De kampioen promoveert, daar valt nog over te praten.
Huh, de zaterdagclubs willen toch helemaal niet promoveren?
Zal het een mooi schizo kind zijn. Past uitstekend in de biblebelt omgeving.
Doe maar N-O. Die andere gun ik geen kinderen. De wereld is al ziek genoeg.
Schermen met kantineomzet en publieke opkomst getuigt natuurlijk niet van enige argumentatie over de bedoeling van de piramide.
Hahahaha, heerlijk dit. Geen argumenten meer en dan ga je maar op de persoon spelen. Pure drogredenen. Wat een niveau, hier. Schaam je. En dat alleen maar om een discussie of zaterdag- of zondagvoetbal gemengd moet worden. Hoe ziek is de wereld al op het moment?
Denk er maar goed over na, maar als jij vader bent, dan geef je het verkeerde voorbeeld, meneertje. Je kunt nog wat van adolescenten leren blijkbaar. Zo laag is jouw en jullie niveau. Met zulke intolerante mensen valt geen discussie te voeren.
Met zulke intolerante mensen valt geen discussie te voeren.
Met zulke intolerante mensen valt geen discussie te voeren.
Hoe groot is dat bord voor jou kop ?
Kenmerkend voor de 'echte' grefo zaterdagclub. We willen wel mixen maar alles moet van de zondag komen en wij passen ons nergens op aan.
Ben geen vader, wel een trotse oom van een nichtje. En verder docent op een middelbare school. Jouw gedrag doet me heel erg denken aan pubers. Stampvoeten omdat je je zin niet krijgt en dan maar iedereen voor gek verklaren.Denk er maar goed over na, maar als jij vader bent, dan geef je het verkeerde voorbeeld, meneertje. Je kunt nog wat van adolescenten leren blijkbaar. Zo laag is jouw en jullie niveau. Met zulke intolerante mensen valt geen discussie te voeren.
Drogreden. Zo valt er niet op een normaal niveau te discussi?ren.
Drogreden. Zo valt er niet op een normaal niveau te discussi?ren.