Dat is echt de allerbeste oplossing ja. Zaterdag en zondag door elkaar en de thuisploeg de voorkeurstijd laten beslissen.
Ik zie niet in wat hier zo'n groot probleem aan is. Aan het eind van ieder weekend staat iedereen gewoon weer op evenveel gespeelde wedstrijden (met uitzondering van afgelastingen, maar die heb je ook als alle wedstrijden op hetzelfde tijdstip gepland staan).Precies. Het enige nadeel wordt dan wel dat het er minder overzichtelijk door wordt. Was ook 1 van de grote kritiekpunten van de 2e divisie van afgelopen seizoen, die verschillende dagen en tijdstippen. Dat ga je dan ook krijgen in de 3e divisie.
Ik zie niet in wat hier zo'n groot probleem aan is. Aan het eind van ieder weekend staat iedereen gewoon weer op evenveel gespeelde wedstrijden (met uitzondering van afgelastingen, maar die heb je ook als alle wedstrijden op hetzelfde tijdstip gepland staan).
Het maakt toch niet uit midden in de competitie om direct na afloop van je eigen wedstrijd te weten wat een concurrent heeft gespeeld. Dat krijgt pas echt belang in de laatste paar speelrondes.
Als je alle clubs nu ook nog hun thuiswedstrijden zelf laat plannen op hun favoriete tijdstip, dan is er voor supporters ook geen probleem meer met het bezoeken van de wedstrijden op steeds wisselende tijdstippen. Dat is dan alleen nog met uitwedstrijden, maar dan ben je als supporter toch altijd al wisselende tijdstippen gewend qua vertrek en thuiskomst omdat de afstanden verschillen.
Dan hebben die ouwe bessies in de kantine, die handmatig de stand en eindstanden ophangen, niets te doen
Wat dus betekent dat ze serieus werk aan het maken zijn van de geografische indeling. Want anders zou het gewoon 5 beloftes bij de zat en 1 bij de zon zijn.Tevens is de offici?le indeling van de derde divisie nog niet rond, de KNVB heeft daar nog extra tijd voor nodig.
Dat is echt de allerbeste oplossing ja. Zaterdag en zondag door elkaar en de thuisploeg de voorkeurstijd laten beslissen.
Wat dus betekent dat ze serieus werk aan het maken zijn van de geografische indeling. Want anders zou het gewoon 5 beloftes bij de zat en 1 bij de zon zijn.
Geen geografische indeling. Geen idee welk konijn ze dan nog uit de hoed willen toveren. Ik vrees met grote vreze dat ze toch twee zondagteams hebben overgehaald c.q. aan het overhalen zijn. Ik hoop dat ik het mis heb.
Tegenvoorstel van amateurclubs derde divisie zaterdag aan KNVB. Ze willen komend seizoen geen uitwedstrijden spelen tegen beloftenteams.
Ik vrees met grote vreze dat ze toch twee zondagteams hebben overgehaald c.q. aan het overhalen zijn. Ik hoop dat ik het mis heb.
Kennelijk is het geworden wat in mijn laatste berichtje staat. #1021