met jou...
Ook voor jou geldt, je hoeft het niet te lezen en je bent niet verplicht te reageren.
En ik schrijf mijn stukjes sowieso niet voor jou , alleen voor mensen die er verstand van hebben en die vatbaar zijn voor goede argumenten. Niet voor lui als jij die bij voorbaat in elke KNVB-verandering een verbetering zien.
En wat mij betreft heffen we de onnodige en oninteressante tweede divisie op en zetten/houden we alle beloftenteams en -
reserveteams in aparte beloften- en reservecompetities.
Het lijkt er toch op dat het een heel weloverwogen 9en wijs) besluit is.
Denk eerder dat er een stuk of 5 a 10 clubs zijn die eigenlijk helemaal niet willen, maar uit angst om de boot te missen toch maar inschrijven.
18 clubs dat is nogal wat. Dus slechts 4 niet dus van alle profclubs. Wellicht valt de KNVB weer terug op het orginele plan met 6 hoofdklassen?
http://voetbalindebollenstreek.nl/van-der-zee-eigen-beloftencompetitie-ligt-weer-op-tafel/
Toch misschien weer een aparte beloftencompetitie???
Lees jij dat stuk wel? Het is puur de wens van die dinosaurus.
Weg met (inspreek)rechten voor amateurteams, bahbah.
Dat kan toch een hele vreemde situatie opleveren als alle belofte-teams in de Derde Divisie zich minimaal plaatsen voor de nacompetitie voor promotie. Dan kun je die toch niet tegen degradatie laten spelen.Oud plannetje kan weer op tafel. Je kan de huidige 12 beloften in de piramide houden. De kampioen van de beloftencompetitie speelt dan play-offs tegen de slechtste beloftenteams uit de 3e Divisie. De winnaar promoveert of blijft in de 3e Divisie.
Dat kan toch een hele vreemde situatie opleveren als alle belofte-teams in de Derde Divisie zich minimaal plaatsen voor de nacompetitie voor promotie. Dan kun je die toch niet tegen degradatie laten spelen.
Precies.Dat kan toch een hele vreemde situatie opleveren als alle belofte-teams in de Derde Divisie zich minimaal plaatsen voor de nacompetitie voor promotie. Dan kun je die toch niet tegen degradatie laten spelen.