Beloftenteams in de piramide

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het probleem in die column is ook meteen duidelijk: De amateurs menen dat ze even groot en belangrijk zijn als de profclubs. Misschien wel dat ze groter en belangrijker zijn. Nee dus.

Amateurklassiekers. IJsselmeervogels - Spakenburg, vooruit dan.
 

de waan

Well-known member
Het punt van de dubbele moraal van de profclubs die alle beloftenteams uit de Eerste Divisie willen weren is natuurlijk volledig terecht. Heb ik volgens mij hier (of ergens anders, weet ik niet meer) ook al aangekaart naar aanleiding van het interview met Edwin Lugt.
 

Forza AZ

Well-known member
Dan moeten Volendam, De Graafschap, Den Bosch en Almere inderdaad ook hun eigen belofte-teams uit de piramide halen, als ze zelf niet tegen belofte-teams willen spelen in de Eerste Divisie.
 

Ceephax

New member
Dan moeten Volendam, De Graafschap, Den Bosch en Almere inderdaad ook hun eigen belofte-teams uit de piramide halen, als ze zelf niet tegen belofte-teams willen spelen in de Eerste Divisie.


Waarom zouden ze die er bij voorbaat uithalen terwijl het zeer onwaarschijnlijk is dat de beloften uit de Eerste Divisie verdwijnen?
 

Forza AZ

Well-known member
Waarom zouden ze die er bij voorbaat uithalen terwijl het zeer onwaarschijnlijk is dat de beloften uit de Eerste Divisie verdwijnen?
Niet bij voorbaat, maar die clubs kunnen natuurlijk nooit klagen over het spelen tegen belofte-teams in de Eerste Divisie als ze tegelijk zelf ook een belofte-team in de piramide hebben spelen.
 

SanMark.

Well-known member
Je kunt het wat hypocriet vinden van genoemde BVO's , maar dat ze hun beloften in de tweede en derde divisie hebben spelen is juist wat werd voorgesteld.
Volgens een voorstel zouden de beloften teams uit de JL moeten verdwijnen en terecht moeten komen in de tweede divisie en lager.
Ik ben tegenstander van beloftenteams in de piramide, net als Rob de Boer.
Om ze alleen maar te weren uit de Jupiler League vind ik een slecht idee.

Wat vertel jij mij nou.

Ben jij tegenstander van de belofte in de piramide ???????????????
 

noordooster

Well-known member
Wat vertel jij mij nou.

Niks, flauw ventje.
Tis alleen bedoeld voor mensen met verstand van voetbal en niet voor iemand die competities za-zo wil mixen en zaterdagverenigingen wil dwingen op zondag te voetballen.

Overigens bewijs je weer dat je iemand bent die
- Stalkt, zoekt
- Zuigt
- Bezig is als intrigant
- Irriteert
- Gebrek aan kennis of argumenten camoufleert door te schelden
- Insinueert
- Er slecht mee om kan gaan als iemand ergens anders over denkt als hij.
- Slijmt bij meerdere leden
- Volstrekt onrealistische denkbeelden heeft ten aanzien van het amateurvoetbal
- Probeert mensen met idee?n die niet de zijne zijn belachelijk te maken of te kleineren, waarschijnlijk om zich een houding te geven t.o.v. andere leden als hij het op argumenten niet kan winnen

Gezien wat ik zoal hoor en gezien de waarschuwingen en schorsingen is dit ook vrij algemeen bekend.
 

SanMark.

Well-known member
Niks, flauw ventje.
Tis alleen bedoeld voor mensen met verstand van voetbal en niet voor iemand die competities za-zo wil mixen en zaterdagverenigingen wil dwingen op zondag te voetballen.

Overigens bewijs je weer dat je iemand bent die
- Stalkt, zoekt
- Zuigt
- Bezig is als intrigant
- Irriteert
- Gebrek aan kennis of argumenten camoufleert door te schelden
- Insinueert
- Er slecht mee om kan gaan als iemand ergens anders over denkt als hij.
- Slijmt bij meerdere leden
- Volstrekt onrealistische denkbeelden heeft ten aanzien van het amateurvoetbal
- Probeert mensen met idee?n die niet de zijne zijn belachelijk te maken of te kleineren, waarschijnlijk om zich een houding te geven t.o.v. andere leden als hij het op argumenten niet kan winnen

Gezien wat ik zoal hoor en gezien de waarschuwingen en schorsingen is dit ook vrij algemeen bekend.

Hee klootzak (copyright Noord-Ooster),

Ten eerste kwam ik al in de amateursectie toen jij nog niet eens lid was van dit forum. (let wel dat geeft mij geen meer rechten maar stop met betichten van stalken mooie fantast)

Ten tweede zelfs dit rijtje getuigt van herhaling op herhaling.

Voor de rest heb ik alles al een keer weerlegt dus ik ga niet in de herhaling vallen.
 

noordooster

Well-known member
Ten eerste kwam ik al in de amateursectie toen jij nog niet eens lid was van dit forum. (let wel dat geeft mij geen meer rechten maar stop met betichten van stalken mooie fantast

Hahaha, je bewijst keer op keer dat het lijstje haarfijn klopt. Trouwens dat is alom bekend.
En jouw zogenaamde weerleggingen hebben hetzelfde niveau als bovenstaande . Niveau 0 dus.
 

SanMark.

Well-known member
- Probeert mensen met idee?n die niet de zijne zijn belachelijk te maken of te kleineren, waarschijnlijk om zich een houding te geven t.o.v. andere leden als hij het op argumenten niet kan winnen

.

Hahaha, je bewijst keer op keer dat het lijstje haarfijn klopt. Trouwens dat is alom bekend.
En jouw zogenaamde weerleggingen hebben hetzelfde niveau als bovenstaande . Niveau 0 dus.


Hmmm wat een toeval. :rumcolaa:

Ik heb andere ideeen en daar val jij mij op aan.
 

de waan

Well-known member
Willen jullie gewoon bij elkaar op visite gaan of zo, want op dit geneuzel zit niemand te wachten.
 

SanMark.

Well-known member
Er zijn er op dvk zeer velen die andere idee?n hebben dan ik.
Dat vind ik geen probleem , sterker dat wist ik al voordat ik lid werd van dvk.
En dat men dat aangeeft, liefst met argumenten en zonder scheldwoorden enz., is ook geen probleem.
Het is de toon die de muziek maakt .

Net zoals jij al diverse mensen een klootzak hebt genoemd. Wat je noemt selectieve verontwaardiging.
 
Bovenaan