SanMark.
Well-known member
Nee, dat zegt hij helemaal niet !!
Hij zegt, dat de komst van de beloftenteams geaccepteerd wordt omdat de amateurclubs de toegevoegde waarde ervan zien.
Daarbij komt hij met het voorbeeld van F de Jong die in jong-Ajax heeft gespeeld.
Waar moest die jongen anders in spelen als hij niet direct vanuit de A s in het eerste kwam ?
En was hij er niet gekomen als hij met jong Ajax in een beloftencompetitie had gespeeld ?
Gezien de uitkomsten van enkele enqu?tes waag ik te betwijfelen wat hij beweert.
En misschien kan van der Zee eens aantonen wat die toegevoegde waarde is, anders dan het citeren van clubmensen van Ajax en PSV die het allemaal zo geweldig vinden.
Overigens vond diezelfde van der Zee het nog niet zo lang geleden prima dat er veel meer dan 6 beloftenteams in standaardcompetities uitkwamen en nu staat hij volledig achter het meedoen van 6.
En zo staan er meer idee?n van de man in dat interview waar ik mijn vraagtekens bij zet.
Unireg is een man die zeer dichtbij staat en die is er ook zeker niet ontevreden over. Maar die negeer je op dit gebied volkomen. Joost zijn cijfers zijn nu heilig maar de vorige keer toen hij jouw om de oren sloeg met dezelfde cijfers klopte het allemaal niet zo.
Er zitten niet alleen goede kanten aan de beloftes net zoals er niet alleen foute kanten aanzitten.