zwammy
Well-known member
Sinds de Simao.
Maar die nam ik al niet serieus, dat was ik bij jou posten nog wel van plan.
Sinds de Simao.
Maar die nam ik al niet serieus, dat was ik bij jou posten nog wel van plan.
Ik snap het lijstje ook niet helemaal, daar staan toch flink wat namen in de bovenste helft die via Jong Ajax betaald voetbal gehaald hebben.
Ah, wat een leuk nieuw plan. Zeg maar, zoals het altijd was, maar dan met een schakelprogramma waar geen kip naar kijkt. Knap bedacht van Van Geel, hoor.
Zijn er ?berhaupt twee clubs te vinden in die beloftencomoetitie die de piramide in willen?
Zijn er ?berhaupt twee clubs te vinden in die beloftencomoetitie die de piramide in willen?
Dat betwijfel ik. Twente staat bovenaan, maar die zijn juist vorig seizoen vrijwillig uit de piramide gestapt. Een kijken hoe serieus de KNVB in dit geval het 'moeten' neemt.
Als FCG het al niet kan betalen, dan lijkt het me voor clubs als Almere en Volendam ook nauwelijks te doen. Zal me dan ook niet verbazen als die clubs ook binnenkort aangeven te stoppen. Zeker nu die landelijke Onder 21 competitie er komt. Dan kan je beter een reserve team hebben zonder restricties ipv een extra beloftenteam. Wie moeten daar dan nog inspelen?