SanMark.
Well-known member
De bookies waren hier niet van op de hoogte en ik wel.
Bizarre quotes de afgelopen twee wedstrijden vooral gister. (4.75)
Toch circa een maandsalaris opgeleverd.
De teams sluiten inderdaad niet op elkaar aan. Dat zou ook niet moeten kunnen.
Ik zou het zelf een goed idee vinden als er naast de beloften in de piramide ook een aparte reservecompetitie blijft bestaan voor alle clubs. Als je bijvoorbeeld Ajax afgelopen weekend bekijkt, dan zie je dat er een enorme groep spelers niet aan spelen toekomt. Deze groep van zo'n 25 spelers, waren er zo'n 20 fit, dan zou je met dat team gewoon op maandagavond aan de reservecompetitie deel kunnen nemen.
AJAX:
Invallers: Mazraoui (27), Dolberg (11), Labyad (27)
Bank: Lamprou, Sinkgraven, Bakker, Veltman, Gravenberch, de Wit, Neres
Blessures: Varela, Magall?n, Eiting, Band?
JONG AJAX:
Invallers: Bakboord (2),Nunnely (15), Danilo (9)
Bank: van Bladeren, El Maach, Solomons, Kemper, Ekkelenkamp, Pasquali, Thethani
Blessures: Bijleveld
* (gespeelde minuten)
Dan kunnen de beloftenteams qua leeftijd ook omlaag wat mij betreft. Van onder 24, naar onder 21.
Welk probleem los je daarmee op? Zijn er zoveel jong elftallen die met spelers van 23 jaar spelen? Ben niet tegen die regel hoor, maar veel jong elftallen hebben los van een enkele uitzondering al een elftal staan wat hieraan voldoet dus zo heel veel veranderd er niet.Dan kunnen de beloftenteams qua leeftijd ook omlaag wat mij betreft. Van onder 24, naar onder 21.
Dan spelen ze dus al op een jongere leeftijd op een hoog niveau. Je ziet dat het basiselftal van Jong PSV bestaat uit 5 spelers boven de 20. Als je 21/22 jaar oud bent en nog bij de beloften speelt, dan ga je het vaak niet meer redden in het eerste. Deze spelers staan eigenlijk de echte talenten in de weg die het mogelijk nog wel kunnen halen.
Dan spelen ze dus al op een jongere leeftijd op een hoog niveau. Je ziet dat het basiselftal van Jong PSV bestaat uit 5 spelers boven de 20. Als je 21/22 jaar oud bent en nog bij de beloften speelt, dan ga je het vaak niet meer redden in het eerste. Deze spelers staan eigenlijk de echte talenten in de weg die het mogelijk nog wel kunnen halen.
Als ze dat bij bosjes zouden doen wel ja.
Maar goed. Fijn dat Deathprod er meer kijk op heeft dan Ajax, PSV en AZ. Die graag deze mogelijkheid open houden.
Beweert Deathprod dat ?
Deze spelers staan eigenlijk de echte talenten in de weg die het mogelijk nog wel kunnen halen.
Hij heeft ventileert tenminste onderbouwde idee?n, waarmee je het vervolgens wel of niet eens kunt zijn..
In het seizoen '16-'17 zagen we welke wensen de BVO's hadden met hun beloftenteams.Gelukkig is daaraan het een en ander versoberd
Als je daar twee of drie van hebt rondlopen lijkt me dat best te verdedigen.
Dat lijkt me nou bij uitstek de overweging voor die clubs.
Meedoen in een grote-mensen-competitie? Dan een vaste selectie en nul dispensatie. Buiten-de-boot-vallers en spelers die ritme op willen doen laten meedoen? Dan inschrijven voor een spek-en-bonen-competitie.
Kies maar.
Hoe graag je het ook zou willen, die belofteteams gaan niet meer weg uit de piramide. Al is het maar omdat dit eigenlijk in steeds meer landen ter wereld zo wordt gedaan. Van de toplanden draaien B-teams al mee in de standaardcompetitie in Spanje, Frankrijk (tot en met 4e niveau), Duitsland, Itali? sinds dit jaar (met Juventus en er gaan er meer volgen) en Engeland komt er op termijn ook wel mee nu ze belofteteams al laten meedraaien in de beker. Om nog maar niet te spreken over landen daarbuiten waar het heel gewoon is. Dat is gewoon een trend die niet te stoppen valt.
In plaats van eindeloos ertegen te ageren zou men beter de energie kunnen steken in het vaststellen van eerlijke restricties.
Okay. Goed punt.
Neemt niet weg dat onze Deathprod e.d. niet zullen rusten tot dat ze of dood zijn of de Jong teams zijn uitgeroeid.