Dat laatste is dus niet waar. 247 heeft verschillende verzoeken gedaan bij de KNVB voor interviews en andere voorstellen maar die werden altijd afgewezen.
En je moet ook niet doen of de mensen achter 247 zustertjes zijn die net komen te kijken. Die doen echt wel onderzoek en ze verdiepen ze er zich ook in.
Van dat eerste ben ik natuurlijk niet op de hoogte, misschien verklaard dat wel de cynische houding van Voetbal247.
Ook ik zie wel dat Voetbal247 een prima ontwikkeling doormaakt met name op clubnieuws en wedstrijdverslagen. Maar ik zie ook dat wanneer het om stukken over de KNVB gaat er vaak echt de plank misgeslagen wordt. Ook de stukken die de afgelopen dagen zijn verschenen bevestigen dat beeld.
Wat betreft de competities is de KNVB gewoon steeds bezig geweest met wat wel nog mogelijk zou kunnen zijn. Heel realistisch is het niet dat er nog een scenario overblijft waarbij de gewone competitie in enige vorm kan worden uitgespeeld maar waarom zou je nu al die optie afschieten als je sowieso al andere alternatieven klaar hebt liggen.
Dat vrijwel al het werk van KNVB achter de schermen plaatsvind is nu eenmaal een feit. Dat is met alle lobby's.