Bonehead
Well-known member
Ik reken daar niet op, want die is goed bewapend met kaas.
Kopkaas?
Ik reken daar niet op, want die is goed bewapend met kaas.
Precies dit. Alsof je eerder mag voetballen als je eigen competities opzet. Het enige wat de clubs hebben aangeven wat creatiever te denken (niveau's en dagen door elkaar)Die te vroeg georganiseerde toernooien moet je gewoon weer terug draaien. Begreep al niet waarom iedereen daar zo druk mee bezig was.
Op het moment dat het weer open gaat en we weer echt mogen spelen, dan zou de KNVB echt wel met iets komen.
Leon had even gemist dat de KNVB al van alles had rond gestuurd.
Maar om dit ruim een week na publicatie nog eens te plaatsen snap ik ook niet helemaal.
Maar wie zegt dat ze de indelingen al niet klaar hebben? En zelfs schaduwindelingen? En dat het een bewuste keuze is dat ze deze nog niet bekend maken? Het is wel heel erg makkelijk dit hoor, schieten op de KNVB terwijl ook zij moeten wachten op de overheid.Ze hebben hierin gelijk. KNVB laat weer lang op zich wachten. Ze hadden alle clubs allang kunnen vragen of zij interesse hebben om deel te nemen aan de Regio Cup. Dan had je nu al de indelingen klaar kunnen hebben, kunnen delen met de clubs en nog kunnen wijzigen indien nodig.
ik kan het mis hebben maar het artikel van Ten Voorde (familie van GroeneScout?) is op 2/3 gepubliceerd. Toen was er nog niets bekend gemaakt door de KNVB over de RegioCup. Toch?Leon had even gemist dat de KNVB al van alles had rond gestuurd.
Maar om dit ruim een week na publicatie nog eens te plaatsen snap ik ook niet helemaal.
De termijn waarop clubs zich kunnen uitschrijven is toch nog niet eens voorbij?Ze hebben hierin gelijk. KNVB laat weer lang op zich wachten. Ze hadden alle clubs allang kunnen vragen of zij interesse hebben om deel te nemen aan de Regio Cup. Dan had je nu al de indelingen klaar kunnen hebben, kunnen delen met de clubs en nog kunnen wijzigen indien nodig.
Maar wie zegt dat ze de indelingen al niet klaar hebben? En zelfs schaduwindelingen? En dat het een bewuste keuze is dat ze deze nog niet bekend maken? Het is wel heel erg makkelijk dit hoor, schieten op de KNVB terwijl ook zij moeten wachten op de overheid.
Clubs worden toch ook niet op de hoogte gebracht bij competitieindelingen?En waarom is hier nog geen club op van de hoogte als dit het geval zou zijn?
Van?Niet om het een of het ander, maar wij hebben vorige week door moeten geven of we mee wilden doen
Het elftal Maasveld is B-categorie als ik me niet vergis en dat is op vrijwillige basis toch?
Je doet hier een Noord-Oostertje, die wilde ook altijd direct alles in zijn mailbox voordat een vergadering afgelopen was.En waarom is hier nog geen club op van de hoogte als dit het geval zou zijn?
Het is toch logisch dat Sparta E. dan een eigen toernooi organiseert met o.a. SVZW i.p.v. straks een Regio cup tegen PW en Achilles E.