Fregge
Well-known member
Ja maar het kan zijn dat de club een navraag deed bij de teams of ze mee wouden doenHet elftal Maasveld is B-categorie als ik me niet vergis en dat is op vrijwillige basis toch?
Ja maar het kan zijn dat de club een navraag deed bij de teams of ze mee wouden doenHet elftal Maasveld is B-categorie als ik me niet vergis en dat is op vrijwillige basis toch?
Vanuit de club kwam de vraag. Ze wilden uiterlijk midden deze week weten of we mee wilden doen met de Regio Cup, anders zou de club ons automatisch in schrijven. Ik ga er dus vanuit dat de deadline van de KNVB naar de clubs ook deze week is.
Clubs worden toch ook niet op de hoogte gebracht bij competitieindelingen?
Niet om het een of het ander, maar wij hebben vorige week door moeten geven of we mee wilden doen. Men wil, indien mogelijk, in mei starten met de Regio Cup, dus de noodzaak om nu al een compleet uitgerold plan te hebben ontgaat mij ook enigszins.
En waarom is hier nog geen club op van de hoogte als dit het geval zou zijn?
Het is toch logisch dat Sparta E. dan een eigen toernooi organiseert met o.a. SVZW i.p.v. straks een Regio cup tegen PW en Achilles E.
Teams moeten voor 19 maart zichzelf uitschrijven als ze niet mee willen doen. Anders zijn ze automatisch ingeschreven.
ik kan het mis hebben maar het artikel van Ten Voorde (familie van GroeneScout?) is op 2/3 gepubliceerd. Toen was er nog niets bekend gemaakt door de KNVB over de RegioCup. Toch?
Lijkt me ook wel logisch. Er zijn slechts een paar duels gespeeld in de lagere klassen, daar kan je geen volgorde van promoveren op gaan bepalen.Zeeuwse voetbalclubs spelen volgend seizoen in dezelfde klasse als dit seizoen
VLISSINGEN - De Zeeuwse voetbalclubs spelen volgend seizoen in dezelfde klasse als dit seizoen. Zelfs als er nu nog teams wegvallen, blijven de competities intact. Dat liet de voetbalbond KNVB weten op vragen van deze krant.www.pzc.nl
Open plekken worden dus niet ingevuld.
Je zou de clubs die vorig seizoen bij het verdelen van de opengevallen plekken net buiten de boot vielen alsnog kunnen laten promoveren.Lijkt me ook wel logisch. Er zijn slechts een paar duels gespeeld in de lagere klassen, daar kan je geen volgorde van promoveren op gaan bepalen.
Zeven van de tien.VR-Quiz #8: Herken jij het sportcomplex? |
Hoewel het verenigingsleven stil ligt worden de complexen, weliswaar zonder de gebouwen, nog steeds gebruikt. De regio waarin VoetbalRotterdam opereert kentwww.voetbalrotterdam.nl
Klein sportcomplexenquizje voor de liefhebbers, wel moeilijk misschien als je niet ui de regio Rijnmond komt.