Abubakari
Well-known member
Inderdaad, ze staan er op.Rond 10 over 12 staan ze op voetbal.nl
(programma 1e tm 5e klasse).
Inderdaad, ze staan er op.Rond 10 over 12 staan ze op voetbal.nl
Om kwart voor 10 al? Damn. Die zijn om half 5 begonnen?Beste Unregistere,
Ik heb ze gesproken en ze waren het totaal niet me je eens. Tenminste dat was ik vernam tussen de vele scheldwoorden en drankgelal door
Waar lees ik dat NO?‘KNVB gaat hard optreden tegen zwart betalen van spelers’
Gezien sommige reacties op dvk over het topamateurvoetbal betekent dit het einde van veel topamateurclubs, met name natuurlijk van die uit het zaterdagvoetbal.
Ja, precies @SanMark. De categorie die jij noemt, dus de jonkies, wil waarschijnlijk wel. En daar is het ook vooral voor bedoeld natuurlijk.
Alcides heeft dat dus gelijk al gedaan en begint dit jaar in de 5de klasse samen met MSC.En zondagclubs die moeite hebben een tweede selectieteam op de been te krijgen (de meesten dus) kunnen er nu ook voor kiezen deze op zaterdag in te schrijven. Dat was voorheen geen optie.
De waan, je hebt vaak aangegeven er voorstander van te zijn, dat er per vereniging maar 1 seniorenteam in een standaardklasse mag worden ingeschreven.
Vind je dat nog steeds ?
En wat te denken van vrijwilligers en supporters?Nieuwe denkwijze.
Je ziet fusies vaak afketsen op oud zeer en vete's uit het verleden. Wat als je bij een stemming voor fusie alleen de leden laat stemmen die er het meeste aan hebben ? Dus alleen voetballende leden laat je stemmen?
fusies ketsen vaak af omdat ouderen over hun '' graf' heen regeren.Fusies tussen een zaterdag- en een zondagvereniging ketsen ook vaak af omdat men het niet eens wordt over de speeldag voor het prestatievoetbal.
Ik heb het idee, dat je er nog een flinke " maar..... " aan zou willen toevoegen.
Om kwart voor 10 al? Damn. Die zijn om half 5 begonnen?
Nieuwe denkwijze.
Je ziet fusies vaak afketsen op oud zeer en vete's uit het verleden. Wat als je bij een stemming voor fusie alleen de leden laat stemmen die er het meeste aan hebben ? Dus alleen voetballende leden laat je stemmen?
Meestal ligt het percentage voetballende leden wel hoger dan het percentage vrijwilligers binnen een club.Wat een ridicuul idee. Een amateurvereniging bestaat dankzij vrijwilligers. Dat percentage ligt bij rustende leden een stuk hoger dan bij voetballende leden. Daarbij zijn er genoeg fusies in mijn ogen. Als noodzakelijke fusies mislukken dan is er altijd nog de natuurlijke selectie.
Meestal ligt het percentage voetballende leden wel hoger dan het percentage vrijwilligers binnen een club.