bqandy
Well-known member
Oh, toch wel. De site voelde voor mij al een aantal jaar aan alsof ze er ieder moment mee zouden stoppen. Werd ook niks aan gedaan om er voor te zorgen dat het qua gebruikersgemak een beetje bij de tijd bleef.
Ik hield er ook elk jaar rekening mee, want er gebeurde inderdaad niets om de boel te vernieuwen. Daarbij was het ooit een site voor Noord Oost Nederland. Het verspreidingsgebied van de huis aan huis bladen van de NDC Media groep. Maar op een gegeven moment werd alles geplaatst onder het mom van hoe meer berichten hoe meer hits. Dat had een reden. Sinds het gedwongen vertrek van de oprichter en eindredacteur Roel Muskee van de site was er geen eindredactie en geen beleid meer. Muskee gooide zijn ziel en zaligheid er in. De boel takelde na zijn vertrek aardig af. Minder eigen nieuws en meer berichten overgenomen van andere sites. En ik weet niet eens meer hoe lang rangen en standen niet meer zijn bijgehouden. Maar de bezoekerscijfers bleven hoog. Dat imponeerde NDC. Alleen te weinig inkomsten. En dat was bepalend voor Mediahuis dat NDC overnam.
@noord-ooster: Het is een dagtaak om een site als TweeNul te onderhouden. Alle ingezonden verslagen, berichten en andere dingen moeten niet alleen geplaatst worden maar ook op taal gecorrigeerd. Als je zoiets vergelijkbaars wil opzetten moet je echt een groepje mensen hebben die dat wil doen. En op vrijwillige basis, hoogstens onkosten, want geld gaat het niet opleveren.
@Fregge: Doe ik!
@erka: Ik zou niet weten wie. Buiten de clubmensen waren er maar drie die onafhankelijk verslag deden.