Beetje hetzelfde wat jij voorstelde. Hij zei: Gooi alle 16 Tweede Divisie ploegen in een pot, ga loten dat je 4 poules krijgt, de winnaars van de poule spelen een halve finale en uiteindelijk een finale. Speel je nog ergens omWat voor idee was dat?
Ik hoor constant deze muziek nu:
Maar er loopt een pool nu!Kap dan zelf ook met al die voorzetten en flauwekul. Of kunnen jullie niet meer zonder?
ik ken wel iemand die daar een uitgesproken mening over heeft!Hmmm, op welke dag worden die wedstrijden dan gespeeld en wat is de aanvangstijd ?
Nee. Maar als ik heel eerlijk ben had ik al wel verwacht dat @noord-ooster hem geplaatst had hier. Zo'n idee dus. Ik begin me inmiddels zorgen te maken omdat hij hem nog niet geplaatst heeftWelk plan? Die van die toernooitjes?
Nee. Maar als ik heel eerlijk ben had ik al wel verwacht dat @noord-ooster hem geplaatst had hier. Zo'n idee dus. Ik begin me inmiddels zorgen te maken omdat hij hem nog niet geplaatst heeft
In deze warrige tijden moet je toch blijven hopen op de vaste dingen in 't leven. Zoals een NO die verontwaardigd reageert op columns die spreken over weekendvoetbalJe mist 'm echt he?
Gewoon competities eruit gooien. Straks eerst weer een tijdje met een volledige groep trainen en daarna onderling wedstrijden spelen en oefenpotjes/toernooien.
Dan in juni/juli weer starten met de voorbereidingen op het nieuwe seizoen.
Daar is ze bang voor. Dat is wat anders. Overigens had ze het over begin april en niet eind april...In Duitsland hebben ze het al over een lockdown tot eind april (Merkel).
Daar is ze bang voor. Dat is wat anders. Overigens had ze het over begin april en niet eind april...
Op basis waarvan ben jij er zo zeker van dat de KNVB achter de schermen niet al tig scenario's en indeling heeft klaarliggen?Ik begrijp ook niet waarom de KNVB nu weer wil wachten op de volgende Persconferentie. Beter maken ze nu gewoon een einde aan het lopende seizoen. En wellicht kan de KNVB wel de toernooien organiseren en indelen en er een geldprijs aanhangen. Als je met die indelingen nu al mee bezig gaat kunnen de clubs straks samen wel afstemmen wanneer ze gaan starten om zo van maart/april tot voorbereiding nieuwe seizoen door te komen.
Nee lekker weer wachten en alles opschuiven zo kennen we de KNVB weer. Net of clubs nu nog zitten te wachten op een halve competitie eventueel met promotie en degradatie. Krijg je alleen maar gezeik en gedoe mee.
Op basis waarvan ben jij er zo zeker van dat de KNVB achter de schermen niet al tig scenario's en indeling heeft klaarliggen?