BVO's draaien al, dan zou je verwachten dat het om maximaal 3 competities gaat (dan kom je ongeveer op 1000 spelers uit.
Meest voor de hand liggende is dan inderdaad de 2e en 3e divisie.
Ik zal de trainer van HSC'21 vast doorgeven dat hij 1e kerstdag mag trainen.
Haha nee dit betreft niet het amateurvoetbal (3e divisie) Eredivisie zaal wel. Hoogstens 2e divisie.
De Jupiler League en Eredivisie gaat toch ook gewoon door?De experimenten komen er ook voor topsporters Andor, niet voor een groepje recreatieve huisvrouwen.
In dit geval een stel alcoholistische studentes.De experimenten komen er ook voor topsporters Andor, niet voor een groepje recreatieve huisvrouwen.
De experimenten komen er ook voor topsporters Andor, niet voor een groepje recreatieve huisvrouwen.
Niet zo veel, hooguit dat er een test komt met ongeveer 1000 prestatie-voetballers op niveau en mijn inschatting is dat dit wel eens betrekking kan hebben op de 2e en 3e divisie en dat ik vrouwenvoetbal niet tot prestatievoetbal reken.Wat wil je hier nou mee zeggen dan? Vergeet in ieder geval maar dat de 3e divisie onder deze noemer valt.
1000 spelers zijn tussen de 40 en 50 clubs. Dat zou dus best kunnen kloppen.Niet zo veel, hooguit dat er een test komt met ongeveer 1000 prestatie-voetballers op niveau en mijn inschatting is dat dit wel eens betrekking kan hebben op de 2e en 3e divisie en dat ik vrouwenvoetbal niet tot prestatievoetbal reken.
we hebben 38 bvo's met gemiddeld 25 contractspelers is al 950 spelers. Hoe zo 2e divisie. en het betreft toch topsport?
Die BVO's horen er niet bij, die mogen al spelen. Het gaat om een aanvullend experiment.we hebben 38 bvo's met gemiddeld 25 contractspelers is al 950 spelers. Hoe zo 2e divisie. en het betreft toch topsport?
Het gaat om topsporters, dan ontbreekt elke logica als het de 2e en 3e divisie betreft.Die BVO's horen er niet bij, die mogen al spelen. Het gaat om een aanvullend experiment.
@Voetbaloostkenner : gaat verder niet om mijn clubje maar om een stukje logica vanuit de piramide gezien, dan kom ik achter het BVO voetbal uit bij de 2e en 3e divisie.
Het kan natuurlijk ook nog top O21 competitie zijn of O19.Die BVO's horen er niet bij, die mogen al spelen. Het gaat om een aanvullend experiment.
@Voetbaloostkenner : gaat verder niet om mijn clubje maar om een stukje logica vanuit de piramide gezien, dan kom ik achter het BVO voetbal uit bij de 2e en 3e divisie.
Dan zal er dus geen experiment komen; kan zo niet iets anders bedenken.Het gaat om topsporters, dan ontbreekt elke logica als het de 2e en 3e divisie betreft.
Welke andere voetballers zouden in aanmerking komen dan?Het gaat om topsporters, dan ontbreekt elke logica als het de 2e en 3e divisie betreft.
Geen.Welke andere voetballers zouden in aanmerking komen dan?
Sport
Het plan van het kabinet is dat topsporters vanaf 17 december weer in de topsportcompetities kunnen trainen en wedstrijden mogen spelen.
- Het gaat om een selecte groep van ongeveer 1000 voetballers en ongeveer 5000 topsporters uit overige sporten.
- Het betreft, zowel voor mannen als voor vrouwen, de volgende sporten: hockey, basketbal, waterpolo, volleybal, handbal, korfbal, beachvolleybal, honkbal, softbal, rugby, ijshockey, rolstoelbasketbal, zaalvoetbal, cricket, badminton en tafeltennis.