Nee, want 'het is' geeft een feit aan, en een feit is (itt een mening) controleerbaar en kan dus ook niet kloppen.Dus alleen als iemand stellig beweert het is subjectief, dan heeft ie sowieso gelijk.
Ik denk dat noord-ooster denkt dat HHC in Blauw - Groen speelt. Want ja, kleur is maar een mening.
Nou ja, in theorie kan het. Het kan zijn dat mijn kleurenpalet anders is dan die van iemand anders. Dat als ik naar de kleur Geel kijk, dat JMD bijvoorbeeld 'mijn' Blauw ziet, maar omdat hem is aangeleerd dat dat geel is, hij nu niet beter weet.
Tenzij je kleurenblind bent natuurlijk...
Laat ik het even anders voor je verwoorden, want ook ik kan m'n mening / visie veranderen he.Feit is dat Fregge wil dat zondag- en zaterdagteams samen in 1 competitie moeten spelen en dat zaterdagteams verplicht op zondag moeten voetballen.
En hij vindt nog realistisch ook.
Competities versterken. Ik bedoel, de hoogst genoteerde in de zaterdagcompetities van afgelopen seizoen staat nu ruim achter tegen een zondagclub.Komt mede door een verschil in urgentie, m.a.w. wat schiet je ermee op.
Zolang je als KNVB de eis stelt dat een zaterdagclub het RECHT heeft om op zaterdag te spelen is er imo niks aan de hand voor de zaterdagclubs...Ook deze herziene versie vind ik slecht. Komt mede door een verschil in urgentie, m.a.w. wat schiet je ermee op.
En in dat onderling overleg heb ik weinig vertrouwen.
Heeft iemand een idee wanneer het programma van de 2e/3e/HK bekend wordt?
Sprak vanmiddag iemand die had geïnformeerd bij de eigenaren van Voetbal op Zaterdag of de site te koop was. Vraagprijs was, schrik niet, een ton.
en nu hebben ze dus niks? Slim gehandeld dan.
Maar hoe kun je een ton vragen voor een website die waarschijnlijk alleen maar geld kost?
Ze wilden de naam na al die jaren niet zomaar afstaan, was het verhaal. Maar nu hebben ze dus een lege site. De potentiële koper had wel plannen om de site behoorlijk aan te passen, dus misschien was dat de eigenaren iets te gortig?
Logisch dat ze het niet voor niks over wilden dragen, maar dit lijkt me wel erg overvragen. Met als gevolg: site weg en geen centen.
Inclusief zondagvoetbal? 👀Klopt. Maar ik krijg een beetje het idee dat ze dat liever hebben dan dat iemand anders de site voortzet op een compleet andere, meer eigentijdse manier.
Inclusief zondagvoetbal? 👀