Eef de Kip
Well-known member
Alweer een briljant plan, het gaat maar door hier.
Mogen we Kloetinge trouwens definitief uitroepen tot grootste pechvogel? Zij kwamen één doelpunt tekort voor promotie naar de hoofdklasse. Denk dat de spitsen vannacht wel wakker hebben gelegen en in gedachten een paar gemiste kansen voorbij zagen komen...
Er zijn 5 promovendi en 2 clubs die stoppen; Quick en MSC.Ik zie dat er op zondag vanuit de 1e klasse 4 clubs promoveren, terwijl er vanuit de Hoofdklasse maar 3 promoveren. Waar komt die 4e plek vandaan? Is er een Hoofdklasser die stopt?
Er zijn 5 promovendi en 2 clubs die stoppen; Quick en MSC.
Opmerkelijk genoeg komen er nu berichten door dat GSC/ODS ook gepromoveerd is naar de derde klasse zondag. Zaten in dezelfde afdeling als FC Dordrecht amateurs. De bevestiging mis ik nog, maar onder meer Dubbeldam schrijft hierover op hun website. Dat zou dan betekenen dat er een afdeling kan komen met liefst vijf (!) Dordtse clubs.
EDIT: Inmiddels bevestigd door de teammanager van GSC/ODS. Leuk hoor!
Dat is wel leuk inderdaad met al die stadsderbies.
Hoe komt het dat de FC Dordrecht amateurs zo goed zijn?
Hoeveel tweede zaterdag tweede klassers en hoeveel zondag tweede klassers zijn er gepromoveerd.
Of schrijf je weer vanuit je onderbuik?
Er is toch ook meer ruimte bovenin in de zondag?
Die verplaatsing is niet de enige oorzaak.
Gemixt voetballen is niet nodig en heeft in de meest genoemde variaties teveel nadelen en tegenstanders.
Wat zijn dan de nadelen van gemixt voetballen (waarbij we zaterdagclubs het recht geven om altijd op zaterdag te spelen).Gemixt voetballen is niet nodig en heeft in de meest genoemde variaties teveel nadelen en tegenstanders.
Het enige nadeel dat je steeds hebt opgenoemd is dat jij 18.00 geen prettige tijd vindt om af te trappen.De nadelen heb ik vaak opgenoemd.
Maar het is weinig constructief als je ze net als met het nadeel van 18.00 uur wedstrijden bestempelt als onzin of met onfatsoen becommentarieert.
Wellicht kun je ook nog wat nadelen terugvinden bij het mislukken van het mixen van de derde divisie en van de hoofdklassen of in enquêtes waarin clubs het mixen van competities niet zien zitten. Succes.