Amateurvoetbal algemeen

noordooster

Well-known member
Wie heeft het bedacht , en wie hebben er toestemming gegeven.

Ik zal er maar wat op zeggen, anders zeur je weer, dat ik geen antwoord geef.
Maar ik beloof niet in het vervolg op elke domme vraag of opmerking te gaan reageren.
Het gaat mij erom dat ik me nu ( na de ervaringen ) afvraag wie er bezwaar tegen kan hebben dat de stekker eruit gaat.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik kijk trouwens wel geregeld het samenvattingenprogramma van de Tweede Divisie op Fox.

Toch fijn dat bijna al het betaalde voetbal bij Fox te zien is.
 

noordooster

Well-known member
Dat is al de zoveelste herhaling dat de Tweede Divisie tot het Betaald Voetbal gerekend moet worden. ( ondanks dat de KNVB dat niet doet )
Dat weten na zoveel keer inmiddels wel.
 

Eef de Kip

Well-known member
Volgens mij is er niemand op DVK, ook jij en ik niet, die niet in herhaling valt. De ??n doet het alleen vaker dan de ander.
 

noordooster

Well-known member
Wat is dat, 'in herhaling vallen'?

Een populaire aanduiding om iemand te stigmatiseren die een mening verkondigt waar je het niet mee eens bent.
Soms worden daarvoor ook aanduidingen gebruikt als ( een beperkte bloemlezing): "je geeft geen antwoord" , "je bent ouderwets" , "idioot", "dementerende", "leugenaar", "grefo", "je hebt een hekel aan zondagvoetbal"
 

JMD

Well-known member
"je hebt een hekel aan zondagvoetbal"
Tsja, als je iedereen die niet in jouw straatje past wegzet als 'zaterdaghater' en tevens elke keer benadrukt hoe inferieur zondag is en dat zij niet met zaterdag mogen spelen kan je natuurlijk zo'n reactie verwachten.
 

gevegt

Well-known member
Een populaire aanduiding om iemand te stigmatiseren die een mening verkondigt waar je het niet mee eens bent.
Soms worden daarvoor ook aanduidingen gebruikt als ( een beperkte bloemlezing): "je geeft geen antwoord" , "je bent ouderwets" , "idioot", "dementerende", "leugenaar", "grefo", "je hebt een hekel aan zondagvoetbal"

Dat laatste weet ik niet, maar al het andere komt mij bekend voor als ik een reactie van Kip krijg.
 

BlauwVinger

Well-known member
Ik was van 1970 tot en met 1972 als scholier de huiscorrespondent/verslaggever voor de Zwolsche Courant van WVF op zaterdag en voor ZAC op zondag.
 

noordooster

Well-known member
Tsja, als je iedereen die niet in jouw straatje past wegzet als 'zaterdaghater' en tevens elke keer benadrukt hoe inferieur zondag is en dat zij niet met zaterdag mogen spelen kan je natuurlijk zo'n reactie verwachten.

Verkeerde voorstelling van zaken en verdraaiing van de feiten.
Sinds ik het woord zaterdaghater ongeveer een jaar geleden niet meer mocht bezigen, kan ik me niet herinneren het sindsdien nog te hebben gebruikt. ( Wel gedacht natuurlijk )
En ik heb geen hekel aan het zondagvoetbal , integendeel.
Ik hoop dat het zondagvoetbal en de zondagcompetities nog lang mogen blijven bestaan.
En inferieur is het zeker niet.
 

De Groene Scout

Well-known member
Een keer een wijs besluit van de KNVB; op donderdagmiddag al beslissen dat het zaterdag en zondag niet wat wordt op de velden.
Alles afgelast.:duim:
 

de waan

Well-known member
O, dat komt wel goed uit. Dat is toch de enige wedstrijd die altijd een groot negatief effect heeft op de publieke belangfstelling.

Maar goed, wat zal ?k eens gaan doen.
 
Bovenaan