Amateurvoetbal algemeen

Joost

Well-known member
Een keer een wijs besluit van de KNVB; op donderdagmiddag al beslissen dat het zaterdag en zondag niet wat wordt op de velden.
Alles afgelast.:duim:

Totaal bezopen beslissing. Op kunstgras had je gewoon kunnen spelen komende zondag.
Gelukkig wordt er in Belgi?, 6 meter verderop gewoon gespeeld.

Ik heb zelf de combi RRC Boitsfort v Crossing Schaerbeek & Anderlecht v Eupen op het oog.
 

Abubakari

Well-known member
Totaal bezopen beslissing. Op kunstgras had je gewoon kunnen spelen komende zondag.
Gelukkig wordt er in Belgi?, 6 meter verderop gewoon gespeeld.

Ik heb zelf de combi RRC Boitsfort v Crossing Schaerbeek & Anderlecht v Eupen op het oog.

Minder scheefgroei in de stand als ook de kunstgras clubs niet spelen en je doet het publiek er ook een plezier mee lijkt me. Dus zo bezopen vind ik het niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En op kunstgras mag je niet sneeuwschuiven. En de temperatuur lijkt zaterdag ook nog niet zo hoog te worden in noord, oost en zuid-oost. Het vriest hier nu ook nog dik.

Beter nu duidelijkheid dan onzekerheid tot zondagochtend.
 

de waan

Well-known member
Lekker thuis blijven denk ik.

Of een keer weer bij de club kijken, mocht het nog warm water gaan regenen zaterdag.
 

Joost

Well-known member
Minder scheefgroei in de stand als ook de kunstgras clubs niet spelen en je doet het publiek er ook een plezier mee lijkt me. Dus zo bezopen vind ik het niet.

Op lagere niveaus is de publieke belangstelling dusdanig laag dat ik niet denk dat het veel uitmaakt. Hoeveel mensen zullen nu echt balen dat ze thuis moeten blijven als het vanwege kou is afgelast?

Als ze scheefgroei in de stand willen voorkomen dan hadden ze al twee eerdere rondes er helemaal uit moeten gooien. Je zadelt nu alle clubs op met een inhaalwedstrijd die ook nog eens wordt gespeeld in een normaliter vrij weekend. Daar wordt ook geen speler blij van.
 

SanMark.

Well-known member
Op lagere niveaus is de publieke belangstelling dusdanig laag dat ik niet denk dat het veel uitmaakt. Hoeveel mensen zullen nu echt balen dat ze thuis moeten blijven als het vanwege kou is afgelast?

Als ze scheefgroei in de stand willen voorkomen dan hadden ze al twee eerdere rondes er helemaal uit moeten gooien. Je zadelt nu alle clubs op met een inhaalwedstrijd die ook nog eens wordt gespeeld in een normaliter vrij weekend. Daar wordt ook geen speler blij van.

Als iets een verschrikking is , is het wel voetballen op kunstgras bij een min tempratuur.

Tegenwoordig hebben we altijd zo'n zachte december maand blijf dan gewoon lekker voetballen tot de derde week van december en begin dan in Maart opnieuw met de competitie.

Uitzonderingen zijn dan alle divisies en misschien de hoofdklasse.
 

de waan

Well-known member
Tegenwoordig hebben we altijd zo'n zachte december maand blijf dan gewoon lekker voetballen tot de derde week van december en begin dan in Maart opnieuw met de competitie.

Er wordt in december al lang doorgespeeld tegenwoordig. De boel stilleggen tot maart is niet mogelijk, nu de competities pas eind september beginnen. Dat vind ik trouwens ook rijkelijk laat. Kan ook prima starten rond 10 september.
 
Bovenaan