Nogmaals : lees wat ik daarover zei.
Verder vind ik betalingen aan spelers geen argument om over te gaan op een za-zo mix.
Men loopt steeds verder achter , omdat de zaterdagamateurclubs meer inkomsten weten te genereren, vanuit recettes, kantines of wat dan ook , waardoor ook spelers het aantrekkelijker vinden uit te komen in een zaterdagcomp, nog afgezien van het feit, dat men de zaterdag vaak als prettiger speeldag ervaart , vanwege geloof of andere invulling van het weekend.
Maar je geeft indirect wel weer aan waarom met name de zondag wil dat er gemixt wordt.
Omdat men daardoor hoopt de landelijk steeds verder toenemende achterstand op de zaterdag tot staan te brengen.
En dan het liefst door zaterdagclubs te dwingen op zondag of op zaterdagavond te laten spelen.
Waarom zou het zaterdagvoetbal akkoord moeten gaan met allerlei verslechteringen ?
Ik hoor steeds vaker in Noord, dat grote zondagverenigingen wel zouden willen overstappen naar de zaterdag, maar dat de terugval in niveau hen ervan weerhoudt. Zie ook het krantenartikel.
Daar zou de KNVB een oplossing voor moeten vinden.
En verder heb ik geen zin meer in welles-nietes spelletjes met jou.
En jij en anderen vragen me steeds te herhalen wat ik al eerder zei.
Met op de achtergrond weer mijn vrees, dat bijdragen van mij worden verwijderd of verplaatst.