Gewoon in de standaard klassen laten acteren, maar daar zijn conservatieven als NO gloeiend op tegen.
Daar ben ik inderdaad gloeiend op tegen.
En dat heeft niks te maken met conservatief, maar alles met gezond verstand gebruiken.
Als nagenoeg de hele voetbalwereld tegen beloftenteams in de standaardcompetities is, moet je helemaal niet beginnen met reserveteams van amateurs in die standaardcompetities.
Dat vind ik echt een volledig achterhaald standpunt en een minachting voor standaardteams en standaardcompetities.
Er zijn ook voldoende alternatieven voor BQ 1887 als ze niet in die leuke zo. res. hoofdklasse willen blijven.
Za 2 speelt res. eerste klasse. Als je daarmee promoveert kom je in de za. res. hoofdklasse Noord.
Een geweldig mooie en sterke competitie. Mooier dan welke standaard zo derde klasse dan ook. En er vallen ook geen teams uit weg omdat ze te weinig spelers hebben. En de jongens hoeven ook niet meer op zondagmorgen om 08.00 uur hun nest uit.
Of je maakt za1 sterk . Die spelen nu in een prachtige standaard derde klasse. En als je ze laat promoveren wordt het helemaal mooi.
Deze alternatieven heb ik BQ al eens eerder hier aangedragen. Wellicht hebben ze gelezen en is het terugplaatsen van BQ2 naar de res. tweede klasse het begin.
Maar blijf met BQ zo2 af van de standaardklassen. Als jij je zin zou krijgen zou je alle reserveteams van de andere BVO's , de tweede divisie, de derde divisie en de hoofdklassen er wel tussen kunnen plempen en help je in 1x het hele amateurvoetbal naar de kloten. En wellicht mag straks vv Ruinen 1 thuis spelen tegen Dalen 2.
Hoe verzin je het allemaal?