Amateurvoetbal algemeen

De Groene Scout

Well-known member
Was een retorische vraag om maar even aan te geven dat de KNVB nog altijd de enorme willekeur aanhoudt bij straffen in het betaald voetbal en bij de amateurs voor soortgelijke incidenten.
Praat bijten overigens niet goed hoor.
 

Unregistere

Well-known member
DfuAod9W4AApwtJ.jpg


Quick Boys staat achter hem in elk geval: https://voetbalindebollenstreek.nl/quick-boys-steunt-van-eeuwijk-deze-straf-buiten-alle-proporties/
 

Unregistere

Well-known member
Ik vind de site best wel goed gelukt.

Op zich niet verkeerd inderdaad, al is het af en toe nog een beetje zoeken. Ik vind het nog enigszins onoverzichtelijk, maar dat verandert vast snel. Wel een beetje jammer dat de app nu niet meer zo goed lijkt te werken.
 

Unregistere

Well-known member
De mails met het verzoek tot aanleveren van informatie zullen ook binnenkort wel de deur uitgaan. Zie nu her en der nog wat 'foutjes', maar da's logisch.
 

de Kok

Member
Niemand nieuwsgierig welke clubs straks aan de schandpaal worden genageld als gevolg van financiering met criminele gelden of witwasserij?
Wordt dit een herhaling van het FIOD onderzoek van enige jaren geleden?
Iedereen zegt altijd wel enige clubs in eigen regio verdacht te vinden en misschien zijn de diverse faillissementen van een hele serie clubs de laatste jaren wel al voorbeelden?
Ik ben zeer benieuwd naar de reacties, want uit het onderzoek werden ook nog aantallen per regio genoemd.
 
Bovenaan