Amateurvoetbal algemeen

De Groene Scout

Well-known member
Een keer een wijs besluit van de KNVB; op donderdagmiddag al beslissen dat het zaterdag en zondag niet wat wordt op de velden.
Alles afgelast.:duim:

de waan

Well-known member
O, dat komt wel goed uit. Dat is toch de enige wedstrijd die altijd een groot negatief effect heeft op de publieke belangfstelling.

Maar goed, wat zal ?k eens gaan doen.

Joost

Well-known member
Een keer een wijs besluit van de KNVB; op donderdagmiddag al beslissen dat het zaterdag en zondag niet wat wordt op de velden.
Alles afgelast.:duim:

Totaal bezopen beslissing. Op kunstgras had je gewoon kunnen spelen komende zondag.
Gelukkig wordt er in Belgi?, 6 meter verderop gewoon gespeeld.

Ik heb zelf de combi RRC Boitsfort v Crossing Schaerbeek & Anderlecht v Eupen op het oog.

Abubakari

Well-known member
Totaal bezopen beslissing. Op kunstgras had je gewoon kunnen spelen komende zondag.
Gelukkig wordt er in Belgi?, 6 meter verderop gewoon gespeeld.

Ik heb zelf de combi RRC Boitsfort v Crossing Schaerbeek & Anderlecht v Eupen op het oog.

Minder scheefgroei in de stand als ook de kunstgras clubs niet spelen en je doet het publiek er ook een plezier mee lijkt me. Dus zo bezopen vind ik het niet.

PES5

Administrator
Forumleiding
En op kunstgras mag je niet sneeuwschuiven. En de temperatuur lijkt zaterdag ook nog niet zo hoog te worden in noord, oost en zuid-oost. Het vriest hier nu ook nog dik.

Beter nu duidelijkheid dan onzekerheid tot zondagochtend.

de waan

Well-known member
Lekker thuis blijven denk ik.

Of een keer weer bij de club kijken, mocht het nog warm water gaan regenen zaterdag.

Bovenaan