Amateurvoetbal algemeen

Bonehead

Well-known member
Omdat je het geweten van dvk wil uithangen

Aldus de zelfbenoemde belangenbehartiger van het zaterdagvoetbal. Aan de andere kant van het spectrum zit een Fregge die dezelfde dwaze gedachtegang op na houdt. De dijenkletser dat zaterdagclubs van meneer pastoor niet op zondag mochten voetballen staat nog helder voor de geest.

Gelukkig zijn hier ook zaterdag voetbal mensen met meer nuance zoals Unregistre, mijzelf en ja zeker ook SanMark. Hoewel het meest faire is dat de thuisclub de speeldag + tijd bepaald is dat niet realistisch. Dus tegen principi?le zaterdagclubs niet op zondag. Als dan HHC op zaterdag om 18:00 uur in Groesbeek tegen De Treffers moet voetballen: WHO THE FUCK CARES!
 

JMD

Well-known member
Gelukkig zijn hier ook zaterdag voetbal mensen met meer nuance zoals Unregistre, mijzelf en ja zeker ook SanMark. Hoewel het meest faire is dat de thuisclub de speeldag + tijd bepaald is dat niet realistisch. Dus tegen principi?le zaterdagclubs niet op zondag. Als dan HHC op zaterdag om 18:00 uur in Groesbeek tegen De Treffers moet voetballen: WHO THE FUCK CARES!

Precies. En dan zou je in de loop der tijd best de situatie kunnen gaan krijgen dat er ook ploegen op zondag willen spelen die nu alleen nog op zaterdag willen, en dan zou De Treffers - HHC (om jouw vb maar eens te nemen) wel om zondag 14.30 kunnen. Maar dan denk je eerder in de richting van het jaar 2030 ofzo...
 

noordooster

Well-known member
Aldus de zelfbenoemde belangenbehartiger van het zaterdagvoetbal. Aan de andere kant van het spectrum zit een Fregge die dezelfde dwaze gedachtegang op na houdt. De dijenkletser dat zaterdagclubs van meneer pastoor niet op zondag mochten voetballen staat nog helder voor de geest.

Gelukkig zijn hier ook zaterdag voetbal mensen met meer nuance zoals Unregistre, mijzelf en ja zeker ook SanMark. Hoewel het meest faire is dat de thuisclub de speeldag + tijd bepaald is dat niet realistisch. Dus tegen principi?le zaterdagclubs niet op zondag. Als dan HHC op zaterdag om 18:00 uur in Groesbeek tegen De Treffers moet voetballen: WHO THE FUCK CARES!

Daar heb je die knaap weer met zijn stoere praat. Schaap in wolfskleren.
Jij met je nuance ? Ook weer zo eentje die zijn eigen gelijk nuance noemt.
Ook weer zo'n knaap die er prat op gaat bij een zaterdagclub te hebben gevoetbald en van daaruit denkt alles te weten.
Maar ondertussen lekker tegen zijn eigen club SVVN aantrappen.
Lekker de stoere knaap uithangen door de spelers en trainer van DKB volledig belachelijk te maken.
 

noordooster

Well-known member
Precies. En dan zou je in de loop der tijd best de situatie kunnen gaan krijgen dat er ook ploegen op zondag willen spelen die nu alleen nog op zaterdag willen, en dan zou De Treffers - HHC (om jouw vb maar eens te nemen) wel om zondag 14.30 kunnen. Maar dan denk je eerder in de richting van het jaar 2030 ofzo...

Die aanvangstijden van 18.00 uur op de zaterdag worden als vervelend ervaren.
Met name zaterdagverenigingen gaven aan daardoor inkomsten mis te lopen .
Het is niet voor niets dat vele zaterdagclubs proberen de thuiswedstrijd gewoon om 14.30 uur te laten beginnen.
Dus die stoere uitspraak van de man uit Nijverdal " Who the fuck cares" slaat nergens op.
 

JMD

Well-known member
Die aanvangstijden van 18.00 uur op de zaterdag worden als vervelend ervaren.
Met name zaterdagverenigingen gaven aan daardoor inkomsten mis te lopen .
Lees jij wel? Het gaat om uitduels bij zondagploegen die om 18.00 beginnen omdat zaterdagploegen niet op zondag willen spelen. Dat heeft geen moer met de inkomsten van de thuisclub te maken. Als een zaterdagploeg thuisspeelt en dat het liefst om 14.30 doet, moet het dat natuurlijk doen.

Het zou dan hoogstens om de laatste 2 speelrondes gaan dat er tegelijk om 18.00 afgetrapt wordt (zoals volgende weekend gebeurt). Dan mis je van 1 duel iets aan inkomsten.
 

noordooster

Well-known member
Lees jij wel? Als een zaterdagploeg thuisspeelt en dat het liefst om 14.30 doet, moet het dat natuurlijk doen.

Alles wat ik interessant vind is lees ik.

Het gaat om vorig seizoen. Vorig seizoen moesten HHC en de andere zaterdagverenigingen een aantal malen thuis om 18.00 uur aantreden tegen zondagploegen.
Daar over hebben de clubs in die enqu?te hun zegje kunnen doen en daarover had ik het.
Uitwedstrijden om 18.00 uur werden ook als onprettig ervaren.
Ik heb begrepen dat bij het vaststellen van een wedstrijd om 14.30 uur beide clubs toestemming moeten verlenen.
En ik geloof , dat het ook niet kan als de TV de wedstrijd uitzendt.
Een aantal zondagclubs wilde dat niet , waardoor wedstrijden op 15.30 uur bleven staan.
 

JMD

Well-known member
Alles wat ik interessant vind is lees ik.

Het gaat om vorig seizoen. Vorig seizoen moesten HHC en de andere zaterdagverenigingen een aantal malen thuis om 18.00 uur aantreden tegen zondagploegen.
Daar over hebben de clubs in die enqu?te hun zegje kunnen doen en daarover had ik het.
Uitwedstrijden om 18.00 uur werden ook als onprettig ervaren.
Ik heb begrepen dat bij het vaststellen van een wedstrijd om 14.30 uur beide clubs toestemming moeten verlenen.
En ik geloof , dat het ook niet kan als de TV de wedstrijd uitzendt.
Een aantal zondagclubs wilde dat niet , waardoor wedstrijden op 15.30 uur bleven staan.

Maar dat van 18.00 naar 14.30/15.30 is toch al rechtgezet (terecht)? Dus waarom oude koeien? Thuisploegen mogen nu om 15.30 spelen, dat is al een veel betere tijd. En inmiddels mag ook al 14.30 indien beide clubs toestemming geven inderdaad. Wat dat betreft heeft de KNVB al ingebonden inderdaad.

En ja, dat je 18.00 uit niet prettig vindt, jammer dan. Je bent een semiprofclub, met semiprofs, dus dat is werk, dat doe je soms op momenten dat je dat niet wilt. Dat je niet op zondag wilt spelen snap ik, maar op zaterdag moet je op elke tijd kunnen spelen.
 

noordooster

Well-known member
Over wat je allemaal wel of niet van clubs en spelers kunt eisen omdat ze prof, semi prof of amateurs met een vergoedinkje zijn, worden hier de gekste dingen gezegd. Een veelgehoorde is ook, dat ze dan maar op zondag moeten voetballen.
Die discussie wil ik helemaal niet voeren, omdat iedereen vindt , dat je datgene moet kunnen eisen wat hen zelf het beste uitkomt.
Ik constateer slechts dat zaterdagverenigingen om diverse redenen het liefst om 14.30 uur voetballen en ik zeg erbij , dat ik dat zelf ook de mooiste tijd vind.
 

JMD

Well-known member
Over wat je allemaal wel of niet van clubs en spelers kunt eisen omdat ze prof, semi prof of amateurs met een vergoedinkje zijn, worden hier de gekste dingen gezegd. Een veelgehoorde is ook, dat ze dan maar op zondag moeten voetballen.
Die discussie wil ik helemaal niet voeren, omdat iedereen vindt , dat je datgene moet kunnen eisen wat hen zelf het beste uitkomt.
Ik constateer slechts dat zaterdagverenigingen om diverse redenen het liefst om 14.30 uur voetballen en ik zeg erbij , dat ik dat zelf ook de mooiste tijd vind.
Aha, je hebt geen argumenten meer (zoals zo vaak)...

Ik hoop voor jou dat je baas met je meedenkt als jij zegt dat jij op bepaalde momenten niet wilt werken....
En tuurlijk mag je zaterdagmiddag de beste tijd vinden, dat mogen zaterdagverenigingen ook vinden. Je doet elke keer voorkomen alsof je dat niet mag vinden. Tuurlijk mag dat. Alleen moet je er rekening mee houden dat als je als een klein kind in de hoek gaat zitten janken van 'ik wil alleen maar op die tijd en iedereen MOET naar me luisteren' dat je dan op een gegeven moment niet meer serieus wordt genomen.
Als je groter wordt kom je erachter dat de wereld zo niet in elkaar zit, en dat je soms iets moet doen wat je niet leuk vindt.
 

noordooster

Well-known member
Aha, je hebt geen argumenten meer (zoals zo vaak)...

Ik hoop voor jou dat je baas met je meedenkt als jij zegt dat jij op bepaalde momenten niet wilt werken....
En tuurlijk mag je zaterdagmiddag de beste tijd vinden, dat mogen zaterdagverenigingen ook vinden. Je doet elke keer voorkomen alsof je dat niet mag vinden. Tuurlijk mag dat. Alleen moet je er rekening mee houden dat als je als een klein kind in de hoek gaat zitten janken van 'ik wil alleen maar op die tijd en iedereen MOET naar me luisteren' dat je dan op een gegeven moment niet meer serieus wordt genomen.
Als je groter wordt kom je erachter dat de wereld zo niet in elkaar zit, en dat je soms iets moet doen wat je niet leuk vindt.

Al die conclusies en domme insinuaties laat ik maar voor jouw rekening.
 

JMD

Well-known member
Al die conclusies en domme insinuaties laat ik maar voor jouw rekening.
Aldus degene die constant domme insinuaties doet en verkeerde conclusies trekt.

Hou je vinger maar lekker in je oren, doe de oogkleppen maar op, en zing maar lekker: 'iedereen is gek behalve ik'
 

noordooster

Well-known member
Veel leraren hebben er moeite mee om tegengesproken te worden en kunnen er slecht tegen dat mensen een andere mening hebben.
Exemplarisch.
 

SanMark.

Well-known member
Daar heb je die knaap weer met zijn stoere praat. Schaap in wolfskleren.
Jij met je nuance ? Ook weer zo eentje die zijn eigen gelijk nuance noemt.
Ook weer zo'n knaap die er prat op gaat bij een zaterdagclub te hebben gevoetbald en van daaruit denkt alles te weten.
Maar ondertussen lekker tegen zijn eigen club SVVN aantrappen.
Lekker de stoere knaap uithangen door de spelers en trainer van DKB volledig belachelijk te maken.

In de vorige discussie was BH nog de 'grote held. Nu passen zijn teksten niet helemaal in je straatje en dan is het weer gedaan.
 

SanMark.

Well-known member
Veel leraren hebben er moeite mee om tegengesproken te worden en kunnen er slecht tegen dat mensen een andere mening hebben.
Exemplarisch.

Er is er hier maar 1 die er niet tegen kan dat er hier mensen zijn met een andere mening. Ik ben echt benieuwd hoe jij dat irl doet. Volgens mij ben je compleet contact gestoord.
 

JMD

Well-known member
Er is er hier maar 1 die er niet tegen kan dat er hier mensen zijn met een andere mening. Ik ben echt benieuwd hoe jij dat irl doet. Volgens mij ben je compleet contact gestoord.
Als je alleen maar met gelijkgestemden omgaat merk je dat probleem niet zo... NO gaat denk ik met alleen maar Noordoostertjes om. Vandaar dat hij ook zich niks kan voorstellen van een niet-zaterdagclub, weet hij ook niet wat een compromis is, want dat hoeft hij nooit te sluiten. Dat is het voordeel aan omgaan met gelijkgestemden.
 

noordooster

Well-known member
Als je alleen maar met gelijkgestemden omgaat merk je dat probleem niet zo... NO gaat denk ik met alleen maar Noordoostertjes om. Vandaar dat hij ook zich niks kan voorstellen van een niet-zaterdagclub, weet hij ook niet wat een compromis is, want dat hoeft hij nooit te sluiten. Dat is het voordeel aan omgaan met gelijkgestemden.

Whatever. Insinueer lekker door. Misschien je beklag gaan doen bij een OM ?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat heeft Olympique Marseille er nu weer mee te maken?

Ga eens buiten spelen mensen. Kappen met die onzin iedere keer.
 
Bovenaan